Blodstrupmoen
Støttemedlem
Er vel andre vegen. Han som burde ha anmeldt pga brudd i håndledd.Det va
Det var bra han ikke anmeldte deg da
Er vel andre vegen. Han som burde ha anmeldt pga brudd i håndledd.Det va
Det var bra han ikke anmeldte deg da
Hadde jeg ikke turd å bevege meg ute med klokkene mine tror jeg at jeg hadde mistet mye av gleden med å faktisk ha dem. Så lenge man ikke flasher klokkene, eller oppfører seg som en drittsekk selv så tror jeg mye er gjort.
Jeg drikker alkohol og bærer mine klokker akkurat som det passer meg.
Det er i slike situasjoner man skal ha et par bevæpnede bodyguarder med seg. Det gjør saken uproblematisk for deg. I enkelte deler av verden begynner dette dessverre å bli vanlig.+1
De dyre klokkene mine er heldigvis forsikret, men jeg tror ikke jeg hadde overlevert klokken frivillig. Tror rullgardinen går fort ned i en slik situasjon. Cred til @Timekeeper
Og hvis man har Rolex må den jo brukes på by´n, hvis ikke er jo litt av vitsen borte - ikke sant @UJU
Tenker dette er en god leveregel. Om man ikke vil ha negativ oppmerksomhet, så oppfører man seg deretter.Men ser problemet med å oppføre seg som en douchbag.
Jeg beveger meg sjelden i områder/ steder som er beryktet for være "tvilsomme eller utsatte."
Om jeg likevel skulle bli antastet og bedt om å avlevere klokken, så hadde jeg nok gjort dette uten noen særlige innsigelser. Klokkene er jo forsikret, so what?
Å stritte imot og late som om jeg er en topptrent MMS fighter, er jo bare teit.....ihvertfall i min alder...
I utlandet unngår jeg ganske enkelt å flashe hva jeg har på armen....
Tror du gjør et klokt valg, når du bommer allerede ved kampsportens forkortelse.
He he sant så sant. Jeg har ingen av de under nevnte klokkene selv, men har skjønt når jeg prater om klokker med venner så er det veldig ofte tror jeg man får et spørsmål som dette hvis du feks har en Tudor bb GMT Pepsi «er set der en sånn fake Rolex»Tenker ikke spesielt mye på dette. Tar mine forhåndsregler hvis jeg besøker utsatte steder uansett. Tror også det er utvalgte klokkemerker de er ute etter, da spesielt Rolex.
Tenk hvis raneren vil ha den klokka uansett. Jævla kjipt å bli knivstukket for at raneren skal få vilja sin - enda kjipere hvis det er for en fake.Må nå fort skaffe meg endel billige "fake" klokker av div. merker ser jeg, er jo på byen ofte, men jeg har aldri hatt noen problemer noen gang, født og oppvokst i Oslo som jeg er, bodd her hele livet. Men hva skal jeg gjøre dersom noen spør meg: "Hei kompis kan du si meg hvor mye klokka er"? Det er da jeg vil gå for "fake" føler det er trygt da. Uskadd blir fordi jeg da går med falsk klokke. HERLIG. Lenge leve falske klokker.