Generell snikksnakk

Ulempen er at ripping tar tid. 8- /
Mine CDER finnes det mange av i basene der ute. Mange er odde og må ordnes selv, men det får gå. Vinylplater er det annerledes med. Det blir tidkrevende. Må deles og klippes. Sist jeg sjekket var også motoren i platespilleren treg. Den måtte snurre opp mot en time før den kunne klare normal fart. Huff alle de fine og sære vinylene mine.

8- /

Var vist flere enn åtte. Godt å bli kvitt de. Selv om det er på loftet.
1DE5E3C0-161C-440D-8C25-813ECEDD35E2.jpeg

• Wow
Reaksjoner: Grendel
Ikke foreløpig. Men vurderes.

Huffda, det var leit å høre!

Selv om jeg ikke kjenner årsaken - så går det vel an å heller ta en pause? Plutselig kommer gleden tilbake :)

Edit; ser at du utdyper over. Vi trenger skogsmatrosen her inne - og din tydelige stemme!

Her inne er det masse forskjellige mennesker, og plass til absolutt alle - som deler samme interesse. Jeg oppfatter de fleste her inne som «vanlige folk», der yrke, bakgrunn, utdannelse osv. ikke spiller noen rolle. Jeg synes nettopp det faktum at alle er forskjellige, men likevel deler den samme interessen, er det som gjør TS så bra.

For øvrig er ikke alle slik som de fremstår på nett, og noen prioriterer helt klart annerledes enn det jeg selv ville gjort - enten det er i den ene eller den andre retningen :)

Redigert:
Man endres over så mange år, hvor fokus skifter, og jeg synes det har blitt en i overkant elitistisk og pretensiøs tone over hele linjen. Lite plass til en plebeier blant den slags.
Det var leit å høre. Føler meg som en av almuen selv og føler ikke helt det samme som deg. Men man må jo gjøre seg opp en mening på egenhånd. Håper du ombestemmer deg og blir ihvertfall, interessen kommer nok tilbake igjen :)

Huffda, det var leit å høre!

Selv om jeg ikke kjenner årsaken - så går det vel an å heller ta en pause? Plutselig kommer gleden tilbake :)

Edit; ser at du utdyper over. Vi trenger skogsmatrosen her inne - og din tydelige stemme!

Her inne er det masse forskjellige mennesker, og plass til absolutt alle - som deler samme interesse. Jeg oppfatter de fleste her inne som «vanlige folk», der yrke, bakgrunn, utdannelse osv. ikke spiller noen rolle. Jeg synes nettopp det faktum at alle er forskjellige, men likevel deler den samme interessen, er det som gjør TS så bra.

For øvrig er ikke alle slik som de fremstår på nett, og noen prioriterer helt klart annerledes enn det jeg selv ville gjort - enten det er i den ene eller den andre retningen :)

Enig med @Consigliere
Skogsmatrosen har definitivt en plass her inne på TS. En viktig sådan. Ville blitt fattigere TS uten ditt nærvær her inne. Pause har vi alle godt av. Men ikke forlat oss for godt.

Men selve Skogsmatrosen var jo en bruker her for en del år siden. Jeg husker ikke detaljer, men var ikke det en raring?

8- \

• Haha
Reaksjoner: Kenneth R