Som for lengst utflyttet så tenker jeg det er essensielt at vi fortsatt har brukere som representerer området Hordvikliene/Storesåta/Grasdalen. Og skulle du allikevel stikke så hjelper det ikke å sitte å slette de 7000+ innleggene dine for da skal jeg faen med svare dem alle slik som jeg gjorde dette sånn at de blir stående til evig tid.Han var i aller høyeste grad en raring ja. En skikkelig skoddelos.
Oops! .. og @Preacher er ? TS er ikke som det var nei, men det er helt greit, så brukes det ikke så mye tid her som tidligere.Men selve Skogsmatrosen var jo en bruker her for en del år siden. Jeg husker ikke detaljer, men var ikke det en raring?
8- \
Oops! .. og @Preacher er ? TS er ikke som det var nei, men det er helt greit, så brukes det ikke så mye tid her som tidligere.
Hva med bydel Nordre Aker? Mulig det ikke er langt nok vest, men det er svært nær marka og fin sykkelavstand til Forskningsparken (eller ring3).I mangel av et bedre sted å spørre, så jeg legger ut et "spesifikt" spørsmål
Vurderer å flytte ut av Oslo sentrum og vest-over. Noen som vet om terrasse-leiligheter med grei pendle muligheter til jobb i Forsknings parken ?! Ønsker å være nær "marka", er stort sett Fossum terasse, jeg finner på Finn. Hvis man ikke strekker det helt til Bærums Verk, som jeg tenker blir litt lag reisevei.
Hva med bydel Nordre Aker? Mulig det ikke er langt nok vest, men det er svært nær marka og fin sykkelavstand til Forskningsparken (eller ring3).
https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=174939589
https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=186509758
https://www.finn.no/realestate/newb...ype=4&location=1.20061.20529&location=0.20061
Nå er jeg usikker på budsjett med hva med Torjusbakken og Sondrevegen på Montebello? Banen går vel rett ved og god utsikt.Noen kjent i Bærum..?
I mangel av et bedre sted å spørre, så jeg legger ut et "spesifikt" spørsmål
Vurderer å flytte ut av Oslo sentrum og vest-over. Noen som vet om terrasse-leiligheter med grei pendle muligheter til jobb i Forsknings parken ?! Ønsker å være nær "marka", er stort sett Fossum terasse, jeg finner på Finn. Hvis man ikke strekker det helt til Bærums Verk, som jeg tenker blir litt lag reisevei.
Noen kjent i Bærum..?
??? Hva skulle det ha vært?
Østerås?Noen kjent i Bærum..?
Det Er snakk om at den banen ikke skal holde åpen for alltid. 2028 har vært nevnt som siste reis.Takker for mange gode forslag, ser lokalpatriotismen kanskje påvirker noen forslag "litt"
Det var en grunn til at jeg var såpass spesifikk. Vi er vurdere å gå inn i et renoverings prosjekt et annet sted, men kona er litt lunken pga. reisevei. Så dette var et forsøk på å finne et siste alternativ å ta med til vurdering. Ønske er var noe med (stor) terrasse og med nærhet til marka i nevnte området. Kjenner til Fossum Havene og Fossum Terrasse, Basaltveien (?). En slik type leilighet vi kan vurdere, "bekymringen" der er nærheten til Løvenskjold banen & støy.
#I-Landsproblem
Jobber du i Forskningsparken og vil bo marka-nært, så er det jo bare å følge med på hva som selges langs linje 1 mot Frognerseteren. Da slipper du bompenger om du bruker bil og kommer deg lett både «ut» og ned til byen. Jeg hadde styrt unna Fossum området, klønete trafikalt til Forskningsparken, langt til T-bane og med begrenset bussforbindelse. Imidlertid er støyen fra Løvenskiold banen kanskje det værste, de skyter der hver eneste dag - hele dagen.Takker for mange gode forslag, ser lokalpatriotismen kanskje påvirker noen forslag "litt"
Det var en grunn til at jeg var såpass spesifikk. Vi er vurdere å gå inn i et renoverings prosjekt et annet sted, men kona er litt lunken pga. reisevei. Så dette var et forsøk på å finne et siste alternativ å ta med til vurdering. Ønske er var noe med (stor) terrasse og med nærhet til marka i nevnte området. Kjenner til Fossum Havene og Fossum Terrasse, Basaltveien (?). En slik type leilighet vi kan vurdere, "bekymringen" der er nærheten til Løvenskjold banen & støy.
#I-Landsproblem
Jobber du i Forskningsparken og vil bo marka-nært, så er det jo bare å følge med på hva som selges langs linje 1 mot Frognerseteren. Da slipper du bompenger om du bruker bil og kommer deg lett både «ut» og ned til byen. Jeg hadde styrt unna Fossum området, klønete trafikalt til Forskningsparken, langt til T-bane og med begrenset bussforbindelse. Imidlertid er støyen fra Løvenskiold banen kanskje det værste, de skyter der hver eneste dag - hele dagen.
Det er ikke åpent Søndager og mandager.Jobber du i Forskningsparken og vil bo marka-nært, så er det jo bare å følge med på hva som selges langs linje 1 mot Frognerseteren. Da slipper du bompenger om du bruker bil og kommer deg lett både «ut» og ned til byen. Jeg hadde styrt unna Fossum området, klønete trafikalt til Forskningsparken, langt til T-bane og med begrenset bussforbindelse. Imidlertid er støyen fra Løvenskiold banen kanskje det værste, de skyter der hver eneste dag - hele dagen.
Det er ikke åpent Søndager og mandager.