Bedre enn lyden av ferge siMen tirsdag, onsdag, torsdag, fredag og lørdag hele året
Bedre enn lyden av ferge siMen tirsdag, onsdag, torsdag, fredag og lørdag hele året
Bedre enn lyden av ferge si
«Stengt» fordi da bruker Garden banen?Det er ikke åpent Søndager og mandager.
Nei. Stengt fordi det ikke skal bråke der disse dagene.«Stengt» fordi da bruker Garden banen?
«Følg Linje 1» er en strategi vi selv har fulgt gjennom livsløpet - og som anbefalesDu beskriver det jeg trodde om Fossum.... Blir spennende å se hvor vi ender opp. Venter på priser på oppussing objektet , hvis det blir uhensiktsmessig dyrt. Må jeg kanskje revurdere ønske om å flytte ut av Oslo. Følge linje 1 kan jo være en strategi.
Enig, blir fort upraktisk ovenfor Voksenlia/Skogen.
Nei, det er ikke riktig. Banen er åpen alle hverdager frem til kl 21.00. Stengt på søndager, men er åpen for stevner også søndager. 50m banen er åpen for vanlig aktivitet - også på søndager. MAO. det smeller hver eneste dag, bortsett fra på nasjonale høytidsdager.Nei. Stengt fordi det ikke skal bråke der disse dagene.
Du er ikke den første.Blir overveldet av å tenke på universet. Det var snakk om sorte hull på Nytt på Nytt idag, som har en avstand på 26 000 lysår fra oss. Det er i vår galakse. Nærmeste galakse er 2,5 millioner lysår unna. Det finnes milliarder av galakser. Galaksene som vi kan se men som er lengst unna er flere milliarder lysår unna. Lyset beveger seg i 300 000 km i sekundet og min usle lille hjerne kommer til å holde meg våken til langt på natt med å gruble på ting den ikke er i nærheten av å forstå. Lurer på hvor mange andre fjols i andre galakser som ligger og tenker på akkurat det samme. Hvis universet er uendelig betyr det at det er uendelig med andre fjols som tenker på akkurat det samme.
Denne og fin da...Hvor skal vi starte?
Bo rett ved fjorden, Vansjø. Vansjøs fiskefauna er blant de mest artsrike i Norge. 18 arter er registrert, hvorav ni i karpefamilien. Jeløy med fantastisk natur, dyreliv og landskapsvernområde med uberørt natur. Alle galleriene spesielt galleri F15 på Alby med fokus på samtidskunst. Møllebyen og den helt nye bydelen Verket.
Er man glad i å spille Golf har vi kanskje Nordens flotteste golfbane på Evje Golfpark.
Er man heller typen som elsker å bade så kan vi by på hele 48 badestrender. Mulighetene skulle derfor være store for å finne en badeplass som passer for den enkelte, enten man foretrekker sjø eller vann, svaberg, sandstrand eller en strand med gressbakke. Den nærmeste er kun 750 meter fra Moss Stasjon som tar deg inn til Oslo S på under 45 minutter. Om par år så vil du bruke under 30 minutter fra Moss til Oslo.
Kan holde på i timevis med å fortelle hvorfor Moss er en flott by å bo og leve i.
Noen forslag fra meg.
Verket Brygge - Attraktiv leilighet i første linje mot sjøen med herlig utsikt. 2 balkonger. Salg av kontraktsposisjon.
Nå har du muligheten til å sikre deg en flott leilighet med fin utsikt og gode solforhold. Leiligheten ligger i 7. etasje og har stor, vestvendt balkowww.finn.noSentrum, Moss - For deg som ønsker deg en bekymringsfri, urban og stilren leilighet med heis
PrivatMegleren Moss har gleden av å presentere denne rå seksjonsleiligheten hvor du får det beste av både byliv og landliv, med gangavstand til jernbawww.finn.noModerne ubrukt 4-roms toppleilighet med ekstra innvendig høyde, flott utsikt og 2 store solrike balkonger. Garasjeplass.
4-roms toppleilighet fra 2019 i Støperiet på Verket i MossLuftig plassering i 6. etasje med flott utsikt og lys atmosfære2 balkonger med sol dagen gjewww.finn.no
Denne og fin da...
Jeløy, Moss - Den lekre boligen, den spektakulære utsikten, de fantastiske solforholdene - gjør eiendommen helt unik.
På Jeløys vestside, med kveldsolen helt til siste time, ligger Stubben 9. Beliggenhet med sol hele dagen og en panoramautsikt som tar pusten fra de flwww.finn.no
Blir overveldet av å tenke på universet. Det var snakk om sorte hull på Nytt på Nytt idag, som har en avstand på 26 000 lysår fra oss. Det er i vår galakse. Nærmeste galakse er 2,5 millioner lysår unna. Det finnes milliarder av galakser. Galaksene som vi kan se men som er lengst unna er flere milliarder lysår unna. Lyset beveger seg i 300 000 km i sekundet og min usle lille hjerne kommer til å holde meg våken til langt på natt med å gruble på ting den ikke er i nærheten av å forstå. Lurer på hvor mange andre fjols i andre galakser som ligger og tenker på akkurat det samme. Hvis universet er uendelig betyr det at det er uendelig med andre fjols som tenker på akkurat det samme.
Rettet for deg @Edzilla
Minner for livet!