Oddemann
Støttemedlem
Akkurat det jeg lurte på. Flott at Time & Tide tar seg tid til å besvare et av vår tids store spørsmålFor de som lurer..
should you take off your watch before you start having sex
It’s a question that straddles desire, technology, psychology and gender equality: should you take off your watch before having sex?timeandtidewatches.com
Verdens rikeste mann er mest sannsynlig Vladimir Putin, det er bare veldig godt gjemt.
Verdens rikeste mann er mest sannsynlig Vladimir Putin, det er bare veldig godt gjemt.
Har du MVA-kvittering på den posen?Memories...
Ryddet i en gammel skuff og fant denne ubrukte pussekluten jeg fikk for noen år siden
Vis vedlegg 230514
Den rette problemstillingen er vel heller er om man skal slutte å ha sex mens man tar av seg klokken.For de som lurer..
It’s a question that straddles desire, technology, psychology and gender equality: should you take off your watch before having sex?timeandtidewatches.com
For de som lurer..
Speedmaster Professional er klokken for å ha sex.
Ikke noe bedre for en trygg månelanding.
Vis vedlegg 235265
Jeg har lagt merke til at jeg er litt sløv med å lukke faner i min nettleser. Spesielt på mobil. Etter en kjapp opptelling idag kom jeg til 117 åpne faner Noen verre?
Vil ikke dette gjøre mobilen treig eller i det minste tappe batteriet?
Ja Reverso er en ridderklokke, sant nok.Jeg trodde Reverso eller Speedmaster var tingen...
8
Jeg har lagt merke til at jeg er litt sløv med å lukke faner i min nettleser. Spesielt på mobil. Etter en kjapp opptelling idag kom jeg til 117 åpne faner Noen verre?
Vil ikke dette gjøre mobilen treig eller i det minste tappe batteriet?
Ja Reverso er en ridderklokke, sant nok.
Klar for alle rodeo.