Generell snikksnakk

2 ukers brev- og besøksforbud gir ca. 1 min og 24 sekunder i feilmargin mtp. tiden hvis klokken glir konsekvent feil. Kanskje ikke det man bekymrer seg seg mest for da - hvis man ikke er helt WIS.

Det var tider:) Samme øvelse (lockdown drill) trenes regelmessig på amerikanske barne- og ungdomsskoler den dag i dag, men trusselbildet er endret fra atombomber til skoleskytinger.

Jeg synes at sånn psykologisk kondisjonering er skremmende: uansett hva som er bakgrunnen.
Spesielt på barn.
Og jeg kan ikke la det være å tenke på at det har et sammenheng med politiske måler.
Spesielt når det har skjedd før.

• Liker
Reaksjoner: SantaMonica
I dag ville man vel heller sagt at "Hvis atombomben sprenger, så sett deg ned og nyt synet av soppskyen. 'It is a once in a lifetime experience'."

8
Man ser gjennom folk.
Såpass er lyset sterkt.
Folk som har sett det er fortsatt preget.

"America´s Secret Men" er en sterk reportasje.

• Liker
Reaksjoner: Grendel
Så her skal man ikke overse folk, men se gjennom....

8- )

Det er en kunst alt for mange tror de mestrer...
liberal.gif

• Liker
Reaksjoner: Grendel
God analyse fra økonomisten D. Lacalle
Men historikk sett, regjeringene vokser bestandig til de blir avsatt av revolusjoner, kupp eller invasjoner.
Da forventer jeg ikke at den Great Reset blir en frimarked styrt/folkelig bevegelse.
Det blir mer sentralisering mellom sentralbankene, regjeringene og alle top korporasjonene vi kjenner alt for godt og som satt oss i situasjonen vi står i.
Noe som spår mer undertrykkelse i en nær fremtid, til boblen sprekker.

Kan du ikke ta dette i politikk tråden?

Det handler om økonomi. Det kan du se hvis du leser artikkelen.
Vi ha ikke noen økonomisk tråd og her er det "generell snikksnakk".

At økonomien er hovedsakelig sentralisert og under bestemte programmer, gjør at den bli politisert på noen måte: ja.
Men det burde egentlig ikke bli sånn.
Og det er akkurat dette artikkelen påpeker.
Alt handler ikke om høyre/venstre politikk og tydeligvis, det er ikke det jeg snakket om.

Jeg har merket en ting med deg: du har ekstremt lite toleranse for ting som passer ikke helt på visjonen din av verden.
Og du er veldig ofte ute å manifestere det.
Men ting skal ikke bli det du vil fordi du skriker på de.

I morgen er det første søndag i advent.

En liten Julehilsen til dere alle her på asylet.

8