Den ser veldig fin ut, men personlig synes jeg den er blir for stor, for høy og i dyreste laget.Skal ingen snakke om nye SLGC001G?
Vis vedlegg 326524
Noen flere her:Så: En tentagraf, en håndgravert som ser ut som om noen har kjørt over ei klokke med en lastebil med kjettinger og en juglete klokke med diamanter og safirer som koster en milliard. Er det alt GS kommer til å lansere eller kommer det mer?
Sistnevnte er knallfin! Latterlig fin faktisk.Satte meg selv godt til rette hos Christensen tidligere i dag. Har klart å få meg selv til å tro at jeg MÅ ha en klokke til mer formelle anledninger.
SBGW281
Vis vedlegg 326864
Satte meg selv godt til rette hos Christensen tidligere i dag. Har klart å få meg selv til å tro at jeg MÅ ha en klokke til mer formelle anledninger.
SBGW231
Vis vedlegg 326863
SBGW281
Vis vedlegg 326864
@velociphile på IG. Bildene er fra GS sin lanseringsvideo, og servicemanualen for NE88.
Kjører min egen variant på OWG-måned: Seiko-kvartal challenge.
(...)
I mellomtiden blir det kun klokker fra Seiko Group Corporation på håndleddet mitt. Mens TS snart har "one watch guy"-mars så tar jeg istedet et Seiko-kvartal.
-Hvordan går det med denne, @speedieThomas ? En liten statusoppdatering nå som vi er to måneder inni challengen? (Jeg kom i skade for å hive meg med på impuls, kall det copycat-effekt om du vil. De siste par månedene har det gått i SRPE83K1 (4R36; Brian May), SARB065 (6R15; Cocktail Time) og SPB169J1 (6R35; nyyydelig teksturert, grønn skive, kasse med skarpe kanter tungt inspirert av GS)