GTG-Oslo

Når det kommer til bordplassering på enten "kammeret" eller 10-mannsbordet. Er det første mann til mølle prinsippet eller går det på rekkefølge ifht. påmelding?
 
Skulle dette være no førstkommende lørdag? Jeg kunne tenkt meg å stikke innom i løpet av kvelden hvis det er pass til det? Regner med det er alt for sent til å få blitt med mat med mindre veldig mange har fått influensa i siste liten, og det er vel litt slemt å håpe på... :p

Sånn går det når man er flink og holder seg unna forum for å få gjort ting i leiligheten, da får man ikke meg seg påmelding til GTG før det er for sent.
 
Skulle dette være no førstkommende lørdag? Jeg kunne tenkt meg å stikke innom i løpet av kvelden hvis det er pass til det? Regner med det er alt for sent til å få blitt med mat med mindre veldig mange har fått influensa i siste liten, og det er vel litt slemt å håpe på... :p

Sånn går det når man er flink og holder seg unna forum for å få gjort ting i leiligheten, da får man ikke meg seg påmelding til GTG før det er for sent.

Sender deg en PM jeg @gert :)
 
Redigert av en moderator:
@acnorway, du har koordinert forløpet til GTG på en imponerende måte! Alt er ryddig og tilsynelatende meget godt planlagt. Informasjon og tilbakemeldinger har også vært enestående:)
Du har nå bevist at du kan holde orden på deltagere, og lokasjonen er topp! Du har bevist at dette er noe du KAN;

Jeg fyller 30 i april, regner med at du kan holde styr på gjestene der også, så jeg sender deg gjestelisten på PM, så tar du det derfra? :p
 
Redigert av en moderator:
@acnorway, du har koordinert forløpet til GTG på en imponerende måte! Alt er ryddig og tilsynelatende meget godt planlagt. Informasjon og tilbakemeldinger har også vært enestående:)
Du har nå bevist at du kan holde orden på deltagere, og lokasjonen er topp! Du har bevist at dette er noe du KAN;

Jeg fyller 30 i april, regner med at du kan holde styr på gjestene der også, så jeg sender deg gjestelisten på PM, så tar du det derfra? :p

Haha! Jo tusen takk for det :eek:

30 år i April? Ja bare ta kontakt så kjører vi full kronprinspakke ;)
 
Redigert av en moderator:
@acnorway, du har koordinert forløpet til gtg på en imponerende måte! Alt er ryddig og tilsynelatende meget godt planlagt. Informasjon og tilbakemeldinger har også vært enestående:)
du har nå bevist at du kan holde orden på deltagere, og lokasjonen er topp! Du har bevist at dette er noe du kan;

+10! :)
 
Redigert av en moderator:
Hvis noen som kommer på lørdag har en Grand Seiko de kunne tenke seg å få beundret - ta den GJERNE med! Spesielt hvis det er en SBGH001... Har lenge hatt lyst til å se finishen på en IRL.
 
Jeg har dårlige nyheter, SM300-en ble syk i går og må bli hjemme. :( Jeg skal ta den med til doktoren i løpet av neste uke. Men de andre kommer! :D
 
Jeg har dårlige nyheter, SM300-en ble syk i går og må bli hjemme. :( Jeg skal ta den med til doktoren i løpet av neste uke. Men de andre kommer! :D

Min er nettopp tilbake fra doktoren (sekundviseren falt av), så da representerer jeg. Sitter på toget og jobber opp en liten buzz så jeg ikke er helt alien når jeg kommer ca to timer for sent. Elsker tog og tar det alltid en av veiene om jeg har tid. Har for øvrig fått akutt ryggskade, så jeg går som en nittiåring og ligger som et slakt i restaurntvogna, men det forhindrer ikke gtg, muligens bare mer servering. Greit å gi beskjed på forhånd om at bjørneklemmer, jumping high five, revkrok og andre ting vi pleier å gjøre på gtg utgår for min del i kveld.