Gull!

Tja, uriginal dia-skive får det vel ikke akkurat til å rykke i avtrekksfingeren. Tror heller det burde vært satt på en original og tidsriktig gull eller svart skive.
 
Det måtte bli... GULL...

Jeg har fulgt flittig med på denne tråden.. og latt blikket flakke mellom flotte gull ur, og nettbanken..

I et svakt øyeblikk klarte jeg ikke lengere å la være..

ETA (ikke ETA eta, men... Estimated Time of Arrival), for et nytt tilskudd til forumets gullreservoar er forhåpentligvis fredag...
 
Jeg har fulgt flittig med på denne tråden.. og latt blikket flakke mellom flotte gull ur, og nettbanken..

I et svakt øyeblikk klarte jeg ikke lengere å la være..

ETA (ikke ETA eta, men... Estimated Time of Arrival), for et nytt tilskudd til forumets gullreservoar er forhåpentligvis fredag...

Gleder meg til å se hva du har funnet :D :D :D
 
Blir spennende å se Chris1is!

Som en motvekt mot Rolexslagsiden i tråden så langt (kanskje ikke så rart siden den ligger på Rolexsiden, men...), kan jeg poste en Zenith jeg godt kunne ha tenkt meg som er til salgs på watchuseek. Vanligvis synes jeg at gullenke og gullklokke blir i overkant, men her blir det såpass i overkant at det blir riktig igjen. (har samme type lenke i stål, og den er skikkelig 70-tallsgodvond).

427569d1303821277-fs-zenith-vintage-el-primero-defy-ref-g7813-yg-nos-100_5735.jpg
 
ajajaj, den Zenithen synes jeg var grusom. Klokken i seg selv var grei nok, men for en kjip lenke.
 
Gull? Jaaaaa

Har fulgt med på diskusjonen, kan jo trygt si at det er delte meninger om gull. Jeg har noen klokker, breitling bentley, panerai, daytona stål, sub stål og en gmt gull/stål. Har vært på jakt etter en helgull sub en stund, og for noen ukersiden kom det en for salg. Denne kjøpte jeg (helgull m 3 safirer og 8 dia på skiven) Må bare si at gull er tingen. Brukt klokken hver dag siden jeg fikk den. Men nå begynner jeg å bli lei av uvitende mennesker som skal absolutt diskutere ektheten på klokken. Rett før jeg går med alle papirene til klokken på meg. Er faktisk kommet så langt at jeg snart ikke gidder å bruke den mer. De andre klokkene som jeg har, tiltrekker seg nesten 0 oppmerksomhet og jeg slipper og høre på bedrevitere som ikke har greie på klokker. Men skal bite tennene sammen og fortsette å bruke klokken. Denne klokken kler ikke å ligge i en safe. sånn da har jeg fått ut litt fustrasjon.

Ellers er det flott å lese om klokke drømmene til den enkelte. Viktig og ha en drøm og ønsker.

Da takker jeg for meg
 
Brukt klokken hver dag siden jeg fikk den. Men nå begynner jeg å bli lei av uvitende mennesker som skal absolutt diskutere ektheten på klokken. Rett før jeg går med alle papirene til klokken på meg. Er faktisk kommet så langt at jeg snart ikke gidder å bruke den mer. De andre klokkene som jeg har, tiltrekker seg nesten 0 oppmerksomhet og jeg slipper og høre på bedrevitere som ikke har greie på klokker. Men skal bite tennene sammen og fortsette å bruke klokken. Denne klokken kler ikke å ligge i en safe. sånn da har jeg fått ut litt fustrasjon.

Godt å høre at du ikke lar deg knekke av besserwissere som tror at alle andre har et like ureflektert forhold til ur som dem selv, og derfor ikke kan forstå at noen kan bruke penger på en ekte klokke når fakes tilsynelatende ser helt like ut. Å gå med dyre ur handler jo i bunn og grunn om egen tilfredstillelse, og ingen burde velge klokker ut i fra et ønske om å imponere andre. Safequeen er et av de tristeste ordene jeg leser på klokkeforum, så det er bra du klarer å få ut frustrasjonen her og fortsetter med hode og håndledd høyt hevet! :D

Og velkommen til Tidssonen. Håper vi får se noen wristshots av gulluret og resten av samlingen snart! :D
 
Har fulgt med på diskusjonen, kan jo trygt si at det er delte meninger om gull. Jeg har noen klokker, breitling bentley, panerai, daytona stål, sub stål og en gmt gull/stål. Har vært på jakt etter en helgull sub en stund, og for noen ukersiden kom det en for salg. Denne kjøpte jeg (helgull m 3 safirer og 8 dia på skiven) Må bare si at gull er tingen. Brukt klokken hver dag siden jeg fikk den. Men nå begynner jeg å bli lei av uvitende mennesker som skal absolutt diskutere ektheten på klokken. Rett før jeg går med alle papirene til klokken på meg. Er faktisk kommet så langt at jeg snart ikke gidder å bruke den mer. De andre klokkene som jeg har, tiltrekker seg nesten 0 oppmerksomhet og jeg slipper og høre på bedrevitere som ikke har greie på klokker. Men skal bite tennene sammen og fortsette å bruke klokken. Denne klokken kler ikke å ligge i en safe. sånn da har jeg fått ut litt fustrasjon.

Ellers er det flott å lese om klokke drømmene til den enkelte. Viktig og ha en drøm og ønsker.

Da takker jeg for meg

Huff og huff. Har en følelse av at helgull tiltrekker seg mer oppmerksomhet enn jeg noen sinne har fått for noe jeg har hatt på armen, sikkert på godt og vondt, men i ditt tilfelle virker det som det er mye negativ oppmerksomhet på gang.

Nei uff, gi folk fingeren. Personlig hadde jeg nok bare ristet lett indignert på hodet og smilt overbærende på vei fra baren tilbake til bordet mitt med en god whiskey i glasset og latt idioter være idioter ;).

Lykke til og bruk klokken din slik den skal brukes, ikke la jantelov ødelegge eiergleden over noe slikt.
 
Jeg hadde bare latt dem tro at den var fake og kost meg med tanken på at den faktisk er ekte :)
 
Har fulgt med på diskusjonen, kan jo trygt si at det er delte meninger om gull. Jeg har noen klokker, breitling bentley, panerai, daytona stål, sub stål og en gmt gull/stål. Har vært på jakt etter en helgull sub en stund, og for noen ukersiden kom det en for salg. Denne kjøpte jeg (helgull m 3 safirer og 8 dia på skiven) Må bare si at gull er tingen. Brukt klokken hver dag siden jeg fikk den. Men nå begynner jeg å bli lei av uvitende mennesker som skal absolutt diskutere ektheten på klokken. Rett før jeg går med alle papirene til klokken på meg. Er faktisk kommet så langt at jeg snart ikke gidder å bruke den mer. De andre klokkene som jeg har, tiltrekker seg nesten 0 oppmerksomhet og jeg slipper og høre på bedrevitere som ikke har greie på klokker. Men skal bite tennene sammen og fortsette å bruke klokken. Denne klokken kler ikke å ligge i en safe. sånn da har jeg fått ut litt fustrasjon.

Ellers er det flott å lese om klokke drømmene til den enkelte. Viktig og ha en drøm og ønsker.

Da takker jeg for meg

Hvis det er det som ble solgt av Briljant Ur og Gull er den nyyydelig! Jeg hadde kjøpt den om ikke du var så rask ;) Bilder! Mange bilder! :D