Gull!

Vurderer seriøst denne, men lurer på om jeg kommer til å angre på å gå for en transitional modell med safir i stedet for plexi? Big bucks å spare, men det blir 80-tall i stedet for 70-tall. Som med GMTen min. Men for meg har alltid nipple dialen vært det viktigste.

Hm ...

DSC03940.jpg

Vurderer seriøst denne, men lurer på om jeg kommer til å angre på å gå for en transitional modell med safir i stedet for plexi? Big bucks å spare, men det blir 80-tall i stedet for 70-tall. Som med GMTen min. Men for meg har alltid nipple dialen vært det viktigste.

Hm ...

DSC03940.jpg

Uansett hva du velger Anders, det der blir aldri feil :)

For meg er det nipple dialen som er viktig også. Skal du ha det som et hverdagsur eller en safequeen?

Det blir nok ikke et hverdagsur, gull er mykt :) Men jeg har planer om å bruke det jevnlig. Ikke så mye at ripefritt er et argument.

Jeg kommer dessuten sannsynligvis til å selge gull-GMTen, så det blir ikke to transitional gull-Rolexer i samlingen ...

Vel..
En plexi har større sikkerhet.. Mindre sannsynlig at den faller mye i pris..
Men.. Det er jo en pen DJ eller et bra sportsur i forskjell..

Hardt nøtt det der!

Noen herfra bør vel ta ansvar å sikre seg denne :D Nydelig! Ikke Rolex, men hva gjør vel det. Kjenner ikke prisnivået på denne, men innbiller meg at det er mye klokke for pengene :D

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=28927354

54_-2107912882.jpg

Vent, jeg tar det tilbake! Jeg vil kjøpe den selv! Glem at dere har sett denne posten :D
Vurderer og legge inn et anstendig bud på denne,syns prisen er/blir godt ? selger sier den er meget pen,men syns på bildene at det er flere stygge riper,samt bak på klokken er det en 2-3 stygge riper. Vet at selger er diskutert her inne tidligere,men er det en jeg kan sende forskudd til ? Noen som har erfaring med han ?
Mvh
Timebandit;)

Vurderer og legge inn et anstendig bud på denne,syns prisen er/blir godt ? selger sier den er meget pen,men syns på bildene at det er flere stygge riper,samt bak på klokken er det en 2-3 stygge riper. Vet at selger er diskutert her inne tidligere,men er det en jeg kan sende forskudd til ? Noen som har erfaring med han ?
Mvh
Timebandit;)

Riper er det, spørs hvor godt de synes på hånda. Selger er bruker her, har inntrykk av ham som en seriøs fyr. Uten at jeg har handlet med ham selv ...

Utrolig lekkert ur! Lykke til! :D

Riper er det, spørs hvor godt de synes på hånda. Selger er bruker her, har inntrykk av ham som en seriøs fyr. Uten at jeg har handlet med ham selv ...

Utrolig lekkert ur! Lykke til! :D

Hei igjen...

Vet du om selger og klokke har lokasjon i Norge ? eller er det i Dannmark ?