Gull!

Denne var bare lekker....mail sendt til selger tidligere i dag,men ikke respondert på min kjøpshenvendelse/bytte trade:confused: :(

Dersom du ikke bor på østlandet må jeg meddele at vi har et vær som tilsvarer fellesferien på sitt beste, ville ikke blitt overrasket om selger tilbringer dagen ute som fryktelig mange andre av oss har gjort i dag :cool:
 
Dersom du ikke bor på østlandet må jeg meddele at vi har et vær som tilsvarer fellesferien på sitt beste, ville ikke blitt overrasket om selger tilbringer dagen ute som fryktelig mange andre av oss har gjort i dag :cool:
He,he.....bare velstand i Trondheim også,24 grader:cool::cool:samt at Molde ble knust:p
 
Det er den ja

Ja det er den som ble solgt av Briljant Ur og Gull. Hadde tenkt til å legge ut noen bilder av denne klokken og noen bilder av mine andre klokker, men jeg forstår ikke hvordan jeg får gjort dette. Noen som kan forklare meg fremgangsmåten?
 
Dette er et fantastisk flott ur..

(Jeg har tilnærmet samme uret selv)..

Men disse går for mellom 30 og 40.000 på diverse vintage rolex forum.
Mye fordi 1601 primært sett ble laget i 14K gull, noe som gjør 18K MEGET sjelden, samt at denne utgaven som heter "all gold" blandt samlere har de tykke "gullbarene" på kl. 3 og 6. Noe som er MEGET ettertraktet da det er en orginal president dial laget for DJ...

Kan legge ut bilder av uret mitt hvis det skulle være ønskelig.. ?
 
Jo mer jeg tenker på det, jo mer har jeg lyst til å bytte min 16758 i en 1680 med lenke. MER GULL! En sykdom som nok må være en avart av WIS. GWIS! (Geewiz! ;)) Litt gull gir meg bare lysten på mer. Trodde ikke jeg hadde lyst på lenke, men akk ...

1680h.jpg
 
Den var utrolig sexy!! Skjønner godt du vil bytte til den. Det er festlig å se utviklingen. Jeg synes å huske at gult ikke var kult på sonen for et par år siden, og nå er det plutselig i vinden igjen:)
 
Jo mer jeg tenker på det, jo mer har jeg lyst til å bytte min 16758 i en 1680 med lenke. MER GULL! En sykdom som nok må være en avart av WIS. GWIS! (Geewiz! ;)) Litt gull gir meg bare lysten på mer. Trodde ikke jeg hadde lyst på lenke, men akk ...

Akkurat den klokka der er noe av det flotteste jeg vet om. Hadde jeg fått velge meg ei klokke i gull skulle det blitt den der. I alle fall i 'fornuftig' prisklasse om en kan si det sånn...
Fantastisk flott. Inkl lenka. Så det hadde blitt tommel opp herfra i alle fall ;)
 
Moderne gull GMT-M IIC eller vintage gull 1680?
think_smiley_46.gif


Det kan man vel trygt kalle et i-landsproblem :D
Vintage er sjarmerende, moderne er praktisk og avslappende å bruke.

APen utgår ;) Jeg er inne i en periode hvor jeg egentlig vil selge alt som ikke er Rolex. Akk :eek:
 
Jeg hadde ikke tvilt ett sekund: GMT IIc helgull (m sort skive - man trenger ikke biljardbordskive når man i tillegg har 200gr gult gull på hånden).

Vintage er ikke i nærheten av like brukervennlig, blir mer et puss og gnukk objekt. Gmt IIcen kan du ha på deg på stranden og badet med. Helgull er jo perfekt for sommerliv!