Den 116718 med grønn skive er egentlig ganske frekk, selv om jeg er usikker på om den havner på mitt håndledd noen gang.
Hehe! Jeg håper ikke jeg og må stå til ansvar for alt jeg noen sinne har utbasunert på TS
Say what?
Hehe! Jeg håper ikke jeg og må stå til ansvar for alt jeg noen sinne har utbasunert på TS
Herregud, ditto. Med mine vinglemeninger og anlegg for kontante leveranser av alskens vås kunne det blitt stygt. Prøvde imidlertid den omtalte klokka på GTG, og det var et sjarmerende, vulgært, latterlig pent, overdrevet og ikke minst tungt beist.
Låner denne tråden for å få innspill på en Zenith Defy fra 69. Dette er en såkalt Urdefy, en av de første Defy-modellene som etter hvert utviklet seg til å bli monstrositetene Zenith ble så beryktet for på 2000-tallet. Defy er ikke en del av Zeniths modeller nå lenger, for å si det sånn.
Dette er en mer konservativ modell enn en jeg postet tidligere i tråden. Kanskje litt i overkant med gullskive også, men hva synes dere?
Der var det MYE lekkert, Anders
Knut har varslet at han om kort tid vil få denne inn i butikken (er litt usikker på om det er samme skiven, eller en annen)
Gjett om jeg kommer til å stå først i køen for å prøve den på armen