Gull!

ap_image.2324468.jpg

GODDAMN!! Den er bare for fet.....

Låner denne tråden for å få innspill på en Zenith Defy fra 69. Dette er en såkalt Urdefy, en av de første Defy-modellene som etter hvert utviklet seg til å bli monstrositetene Zenith ble så beryktet for på 2000-tallet. Defy er ikke en del av Zeniths modeller nå lenger, for å si det sånn.

Dette er en mer konservativ modell enn en jeg postet tidligere i tråden. Kanskje litt i overkant med gullskive også, men hva synes dere?

16712924.jpg

75456427.jpg

Hehe! Jeg håper ikke jeg og må stå til ansvar for alt jeg noen sinne har utbasunert på TS ;)

Hehe! Jeg håper ikke jeg og må stå til ansvar for alt jeg noen sinne har utbasunert på TS ;)

Herregud, ditto. Med mine vinglemeninger og anlegg for kontante leveranser av alskens vås kunne det blitt stygt. Prøvde imidlertid den omtalte klokka på GTG, og det var et sjarmerende, vulgært, latterlig pent, overdrevet og ikke minst tungt beist.

Hehe..!:p Jeg har vel en gang til og med skrevet et innlegg om at jeg til stadighet må tygge i meg mine egne utsagn, og det gjelder både på og utenfor sonen. Alt i orden her!

Herregud, ditto. Med mine vinglemeninger og anlegg for kontante leveranser av alskens vås kunne det blitt stygt. Prøvde imidlertid den omtalte klokka på GTG, og det var et sjarmerende, vulgært, latterlig pent, overdrevet og ikke minst tungt beist.

Perfekt med andre ord:confused::confused::confused:

Apropos gull: Hvem av dere satt på SAS fra Heathrow i ettermiddag og flasha en vidunderlig Daytona i gull med gull lenke med hvit skive og diamant markeringer? Med patos? Rett og slett forførende vakkert ur! Milde himmel som jeg vil ha!!!

Låner denne tråden for å få innspill på en Zenith Defy fra 69. Dette er en såkalt Urdefy, en av de første Defy-modellene som etter hvert utviklet seg til å bli monstrositetene Zenith ble så beryktet for på 2000-tallet. Defy er ikke en del av Zeniths modeller nå lenger, for å si det sånn.

Dette er en mer konservativ modell enn en jeg postet tidligere i tråden. Kanskje litt i overkant med gullskive også, men hva synes dere?

16712924.jpg

75456427.jpg

Den var pen :)

Jeg tror dagen i dag kommer til å bli gylden, så jeg lader opp med en post full av eyecandy :cool: Sett på noe digg musikk og la blikket sakte gli nedover ...

1141449img.jpg

k-25.5.1103987dx.jpg

24cy3x4.jpg

pagode264.jpg

DSCN4918e.jpg

6f2m9x.jpg

2j1jzmd.jpg

2zg6e7c.jpg

289asu0.jpg

pagode479.jpg

mj4jn5.jpg

148dkp4.jpg

GMT1675gold.jpg

62638ws.jpg

btxqhhgvhjjxr1pvj.jpg

mmpf7n.jpg

zxskdh.jpg

29yr1q1.jpg

21err76.jpg

24fwrit.jpg

25657769.jpg

brwjgm3s19zkdgn3z.jpg

Der var det MYE lekkert, Anders :)

Knut har varslet at han om kort tid vil få denne inn i butikken (er litt usikker på om det er samme skiven, eller en annen)

Rolex-Cosmograph-Daytona-116515LN_6164.jpg

Gjett om jeg kommer til å stå først i køen for å prøve den på armen :D

HVOR ???? Nå øket hvilepulsen voldsomt.Ser jeg riktig at bezel er sort eloksert ?

:cool:
Der var det MYE lekkert, Anders :)

Knut har varslet at han om kort tid vil få denne inn i butikken (er litt usikker på om det er samme skiven, eller en annen)

Rolex-Cosmograph-Daytona-116515LN_6164.jpg

Gjett om jeg kommer til å stå først i køen for å prøve den på armen :D

Nei, du ser feil. Bezelen er ikke eloksert aluminuim. Det er bedre, den er keramisk :) Prisen ligger et sted mellom 170 og 190´. Kommer dessverre ikke med lenke.