- Medlem
- 18. jan. 2008
Hei igjen...
Vet du om selger og klokke har lokasjon i Norge ? eller er det i Dannmark ?
Preben holder til i Kristiansand så vidt jeg vet
Hei igjen...
Vet du om selger og klokke har lokasjon i Norge ? eller er det i Dannmark ?
Vil ikke si det Nydelig klokke som kan brukes av både menn og kvinnerDameklokke. Punktum.
Ehh... jeg så ikke diameteren..... jeg er enig, dameklokke punktum.Vil ikke si det Nydelig klokke som kan brukes av både menn og kvinner
http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=28927354
Jeg kjenner jeg blir syyyyykt fristet, herre så nydelig.
Jepp, nevnt for et par sider siden Flott ur, kan ikke noen herfra kjøpe det?
Beklager, men jeg fatter ikke hva det er med AP som appellerer... Jeg klarer bare ikke å se skjønnheten (eller råheten...) eller noe annet i noen av de AP jeg har sett.... Og i gull blir det bare enda værre! Er det jeg som er helt sveiseblind, eller er det et noe opphypet styr rundt det merket? Jeg vet jeg har tent en fakkel nå- give it to me
Hei.Beklager, men jeg fatter ikke hva det er med AP som appellerer... Jeg klarer bare ikke å se skjønnheten (eller råheten...) eller noe annet i noen av de AP jeg har sett.... Og i gull blir det bare enda værre! Er det jeg som er helt sveiseblind, eller er det et noe opphypet styr rundt det merket? Jeg vet jeg har tent en fakkel nå- give it to me
Hei.
Elsker AP, men du verden hvor lite progresjon det hadde vært i verden uten ulike meninger
Hadde hele den gemene hop likt AP,hadde ikke denne kostet "bare" 69K.....nå. Nypris i dag nærmer seg snart 200K.
Noen har tatt en voldsom "avskrivning" her
Mvh
Timebandit
Beklager, men jeg fatter ikke hva det er med AP som appellerer... Jeg klarer bare ikke å se skjønnheten (eller råheten...) eller noe annet i noen av de AP jeg har sett....
Ååhhh... Nå fikk jeg lyst på AP igjen...