Gull!

Arnold-Rolex-GMT-Yellow-Gold-Root-Beer-with-the-Jubilee-Bracelet.jpg

Root Beer på Jubilee, mer bilder for dere med gull feber:D

Etter å nå ha hatt en TT Sub i en uke nå, har lysten til å gå "all in" og kjøpe helgull nådd nye høyder... Så sparing er igangsatt :) Det blir nok sub eller gmt... Så er spørsmålet, hvor mye må jeg regne med å betale for en rimelig gullmodell i grei stand? Boks og papirer er ikke noe must så lenge klokken er original...

Du bør kunne få en helgull sub i grei stand fra rundt 75k-ish (men sjeldent de byr seg frem i Norge)...
Men jeg registrerer at det går lengre og lengre mellom de gode dealene, og mistenker at de høye gullprisene har drevet opp prisene på bruktklokker også.

Beklager, men jeg fatter ikke hva det er med AP som appellerer... Jeg klarer bare ikke å se skjønnheten (eller råheten...) eller noe annet i noen av de AP jeg har sett.... Og i gull blir det bare enda værre! Er det jeg som er helt sveiseblind, eller er det et noe opphypet styr rundt det merket? Jeg vet jeg har tent en fakkel nå- give it to me ;)

Beklager, men jeg fatter ikke hva det er med AP som appellerer... Jeg klarer bare ikke å se skjønnheten (eller råheten...) eller noe annet i noen av de AP jeg har sett.... Og i gull blir det bare enda værre! Er det jeg som er helt sveiseblind, eller er det et noe opphypet styr rundt det merket? Jeg vet jeg har tent en fakkel nå- give it to me ;)

:mrgreen:

Hei.

Elsker AP, men du verden hvor lite progresjon det hadde vært i verden uten ulike meninger;)
Hadde hele den gemene hop likt AP,hadde ikke denne kostet "bare" 69K.....nå. Nypris i dag nærmer seg snart 200K.
Noen har tatt en voldsom "avskrivning" her:oops::oops:

Mvh
Timebandit

Hei.

Elsker AP, men du verden hvor lite progresjon det hadde vært i verden uten ulike meninger;)
Hadde hele den gemene hop likt AP,hadde ikke denne kostet "bare" 69K.....nå. Nypris i dag nærmer seg snart 200K.
Noen har tatt en voldsom "avskrivning" her:oops::oops:

Mvh
Timebandit

Ikke nødvendigvis merke som trigget meg, var mer materialet. Gull er bare så utrolig tacky, og derfor så utrolig herlig :). Men er en god stund siden sist jeg eide et :D

Beklager, men jeg fatter ikke hva det er med AP som appellerer... Jeg klarer bare ikke å se skjønnheten (eller råheten...) eller noe annet i noen av de AP jeg har sett....

+1

Er det ikke Gerald Genta som har designet denne 70-talls kassen, og Patek sin Nautilus også? Ikke pent. Rolex derimot, og Panerai....da snakker vi ren estetisk nytelse:cool: