Gull!

+1

Er det ikke Gerald Genta som har designet denne 70-talls kassen, og Patek sin Nautilus også? Ikke pent. Rolex derimot, og Panerai....da snakker vi ren estetisk nytelse:cool:

+1

Heller ti år med AP i regjering, enn en AP på armen :mrgreen:
MEN gull er snasent, selv om jeg foretrekker hvitt når det blir mye av det. Det blir en 16613 igjen her i gården når min bestilling som nå er i produksjon, er i hus. Blått, stål og gull gjør meg rett og slett i vemmelig godt humør :)

Hei, pratmakere! Mer gull, mindre tull.

Tony-Soprano-Rolex-President.jpg

Greit, her kommer mer gull. Min holy grail, selvsagt 41 mm utgaven.

0203kh.jpg

Alternativt hvitt gull med sølvfarget skive. DD er finest ensfarget synes jeg.

18ctwhitegolddaydateiim.jpg

Ville nok hatt den APen any day før en 41 mm DD. Snakker vi derimot 1803 DD stiller saken seg annerledes...!

0g mens jeg er i gang med DD 11, platinautgaven hører jo også med. Tenk å bære platina rundt håndleddet, det hadde virkelig vært noe, men akk så dyrt. Klarer ikke engang å drømme om denne klokken på grunn av prisen. Men nydelig er den, sukk

128049326990001.jpg

0g mens jeg er i gang med DD 11, platinautgaven hører jo også med. Tenk å bære platina rundt håndleddet, det hadde virkelig vært noe, men akk så dyrt. Klarer ikke engang å drømme om denne klokken på grunn av prisen. Men nydelig er den, sukk

128049326990001.jpg

DET kaller jeg et smykke!! Holy shit!

Bilder av AP i rosé gull, i håp om at noen herfra forbarmer seg over den på Finn.no.

ap_image.2324468.jpg

ap_image.2324478.jpg

ap15300rg010.jpg

f4e69180.jpg

3c30529e.jpg

fc658071.jpg

ap15300rg017.jpg

Dagens gullnyhet :) Snakket med folka bak strapcode.com, de planlegger en serieprodusert Nato-rem med gullfarget hardware. Det tror jeg mange blir glade for :D De visste ikke noe mer om når produksjonen evt kun starte.