Nå avslører jeg meg åpenbart, men skjønte ikke denne?
Ikke jeg heller (hvis det er noe trøst)
Nå avslører jeg meg åpenbart, men skjønte ikke denne?
Hva kan man si?
Vis vedlegg 209328
Hardbarket nazi, eller bare komplett historieløs idiot.Noe av det drøyeste jeg har sett. Skal være ganske hardbarket nazi for å bruke 18,5k på den der...
Forsøk på å stresse kjøper og handle raskt?Til minne venner i denne tråden:
Hva tenker dere om selgere som "vurderer solgt" og som skriver, trekkes til helgen etc.? Er dette bare dårlige forhandlingsteknikker?
Til minne venner i denne tråden:
Hva tenker dere om selgere som "vurderer solgt" og som skriver, trekkes til helgen etc.? Er dette bare dårlige forhandlingsteknikker?
Til minne venner i denne tråden:
Jeg kan forstå den, men i mine øyne faller argumentet med "vurderes" bort når folk legger ut klokken flere ganger og gjerne til redusert pris.Jeg har skrevet det i teksten ved flere anledninger når klokken faktisk «vurderes solgt» gitt at man får en ok pris for den. Tanken min er da at de som står og skraper på døren med tilbud om 20-30% mindre enn annonsert pris (med betaling i cash ved kjapp handel...) forhåpentligvis styrer unna..
Om det hjelper... njæ... skambudene ramler dessverre inn likevel ;p
Jeg kan forstå den, men i mine øyne faller argumentet med "vurderes" bort når folk legger ut klokken flere ganger og gjerne til redusert pris.
Føler det ofte også er fantasipriser folk vil ha.
I mine øyne passer "vurderes solgt" kun hvis selger faktisk er veldig usikker på om han/hun vil gi slipp på objektet, arvegods f.eks.
Når folk skriver "vurderes solgt" tenker jeg at de bare prøver å trumfe igjennom forhandlingen på en lat måte.
IncomingHva kan man si?
Vis vedlegg 209328Sexy SS Uniform
Spesialsydd kvinnelig SS-Uniform Vurderes solgt! Passer en small/medium str. Seriøse bud vil bli vurdert!www.finn.no
Regner med at du går litt hjulbeint ut av soverommet etter incoming (pun intended)...og det er ikke fordi du har ligget litt skevt ila natta.Incoming
Det verste jeg leser etter et skambud er lovnad om rask handel. Akkurat som jeg blir mer gira på å gå ned 25 prosent i pris fordi pengene kommer på konto i dag, eller Gud forby - i cash i dag?Jeg har skrevet det i teksten ved flere anledninger når klokken faktisk «vurderes solgt» gitt at man får en ok pris for den. Tanken min er da at de som står og skraper på døren med tilbud om 20-30% mindre enn annonsert pris (med betaling i cash ved kjapp handel...) forhåpentligvis styrer unna..
Om det hjelper... njæ... skambudene ramler dessverre inn likevel ;p
Jeg tenker man kan vente med å annonsere til man er ferdig med å vurdere.Til minne venner i denne tråden:
kloke ordJeg tenker man kan vente med å annonsere til man er ferdig med å vurdere.
Det verste jeg leser etter et skambud er lovnad om rask handel. Akkurat som jeg blir mer gira på å gå ned 25 prosent i pris fordi pengene kommer på konto i dag, eller Gud forby - i cash i dag?