Ski og TV også?
Jøss. Noen som har VG+ og kan gi et executive summary? Hvis hele artikkelen er "kjøp billig, selg dyrt" er dette suppe på spiker kjenner jeg.
Det er akkurat det det er. Spikersuppe.Jøss. Noen som har VG+ og kan gi et executive summary? Hvis hele artikkelen er "kjøp billig, selg dyrt" er dette suppe på spiker kjenner jeg.
Jeg gav nettopp bort en vugge jeg hadde snekret selv. Usikker på om den hadde noen reell verdi, men satte likevel som catch at de som ville ha den måtte si litt om hvorfor og at den ikke kunne selges videre. Det ble en veldig hyggelig handel og jeg fikk senere bilde av at de hadde brusha litt, redd den opp og hengt på navneskilt til sitt kommende barn.Søk på "Gis bort i nærheten" og du finner gull. Masse møbler (ender ofte med å utføre gratis renovasjonstjenester), utslitte dekk og gratis ringpermer. For et par minutter siden var det et ensomt marsvin som skulle gis bort i mitt nærområde, men det ble nok revet vekk
Vis vedlegg 225804
Jeg vet hva klokka og skiva koster hver for seg, men ikke med dette oppsettet rett fra fabrikk hos Bjerke. Noen som vet hva veil. er på denne?Ja jeg vet, stygt å le, men her ser det ut som kona stakk - når far kom hjem med en Rolex til 500K.
Vis vedlegg 225805
Jeg gav nettopp bort en vugge jeg hadde snekret selv. Usikker på om den hadde noen reell verdi, men satte likevel som catch at de som ville ha den måtte si litt om hvorfor og at den ikke kunne selges videre. Det ble en veldig hyggelig handel og jeg fikk senere bilde av at de hadde brusha litt, redd den opp og hengt på navneskilt til sitt kommende barn.
Jeg plages ikke veldig om det kommer en "finnvistor" og tjener noen slanter, men at de som faktisk ikke har råd og trenger et og annet fra gis bort blir forbigått forsøker jeg å hindre der det er hensiktsmessig.
Alt kan flippes. Mye som legges ut på Finn legges ut av folk som gjerne vil bli kvitt ting. De skal flytte, trenger penger, har storopprydning og orker ikke evigheter med pruting per gjenstand, etc, og selger derfor rimeligere enn de vet de kunne gjort. I tillegg vet mange ikke hva ting er verdt. Hvis man f.eks er god på et nisjemarked eller merke, er det lett å tjene noen kroner. Ikke mer enn man kunne tjent på andre ting, som noen kommenterte, men det er jo greit å ha en hobby som ikke koster penger. Jeg har en venninne som finansierer veskene sine med "flipping" av vesker på Finn. Hun har vel vesker verdt like mye som klokkene mine. Mine klokker har ikke finansiert seg selv.Ski og TV også?
Er vel mer trolig at en kvinne er kommet inn i systemet til denne herremannen! Det koster detJa jeg vet, stygt å le, men her ser det ut som kona stakk - når far kom hjem med en Rolex til 500K.
Vis vedlegg 225805
Det skivetilvalget plusser på ca 64k på oysterflexvarianten i følge nettsidene til Rolex.Jeg vet hva klokka og skiva koster hver for seg, men ikke med dette oppsettet rett fra fabrikk hos Bjerke. Noen som vet hva veil. er på denne?
De har lister på nesten alt i gull og nå om dagen, men akkurat denne tror jeg de klarer å hoste opp ganske raskt. Vurderer noen å kjøpe, så ville i alle fall jeg anbefalt å høre med Bjerke først. Skader ikke kundeforholdet akkurat å kjøpe denne direkte hos dem
Det høres noenlunde riktig ut det. Rundt det tilbudet for en slik skive lå på løst, så da blir det sikkert (116505 + dia-skive)-gullskive.Det skivetilvalget plusser på ca 64k på oysterflexvarianten i følge nettsidene til Rolex.
Denne konfigurasjon bør jo da ligge på et sted rundt 460k
Ahhh.... så @UJU sin teori stemmer - Rolex drar damer, spesielt i edelt metall!Er vel mer trolig at en kvinne er kommet inn i systemet til denne herremannen! Det koster det