Er i bankboksen den hører hjemme![]()
selvsagt, det er kun en grunn til å kjøpe en klokke. Og det er som investering /s
Har lurt litt på dette. Ser veldig mange mener å ha klokkene liggende i bankboksen, men jeg sliter med å finne banken som tilbyr bankbokser![]()
WTF? Er dette virkelig en greie? Er fan av Nora pariser jeg også, men tror de 5k havner på klokkekontoen i stedet
Hvis du eier den faktiske klokkenSå også en er lignende:
Vis vedlegg 251817
Finnes det i det hele tatt en legitim grunn til å kjøpe noe slikt? Serienummer vil jo ikke matche, med mindre man forfalske det (og det er det vel ingen legitime grunner til å gjøre).
Tilstand | Brukt |
---|
Jeg likte bilde nummer 2 og 3 og den klare sammenhengen med klokken som selgesKanskje et bilde i fokus ville vært smart....
![]()
Omega Geneve samle objekt. KR.8000 u/reim | FINN torget
Omega klokken har start bud kr.8000 Klokken er fra slutten av 1960.Mulig noe eldre.Helt strøken, går som en klokke ,når man passer på å trekke den opp.Sølv farget metall.Noe striper på glasset. Er vanskeligt å se. Nytrykk Skillings merker 1914+1924.www.finn.no
Omega klokke prakt u/reim kr.10000 (1/3)
Legg til favoritt
Omega Geneve samle objekt. KR.10000 u/reim
Til salgs
10 000 kr
Omega klokken har start bud kr.10000 Klokken er fra slutten av 1960.Mulig noe eldre.Helt strøken, går som en klokke ,når man passer på å trekke den opp.Sølv farget metall.Noe striper på glasset. Er vanskeligt å se.
Tilstand Brukt