Er i bankboksen den hører hjemme
selvsagt, det er kun en grunn til å kjøpe en klokke. Og det er som investering /s
Har lurt litt på dette. Ser veldig mange mener å ha klokkene liggende i bankboksen, men jeg sliter med å finne banken som tilbyr bankbokser
WTF? Er dette virkelig en greie? Er fan av Nora pariser jeg også, men tror de 5k havner på klokkekontoen i stedet
Hvis du eier den faktiske klokken Og da hadde min betalingsvilje vært ganske stor. (Men, om jeg hadde funnet et sert til en klokke jeg hadde solgt ville jeg sendt den til ny eier uten å forlange en krone umiddelbart!).Så også en er lignende:
Vis vedlegg 251817
Finnes det i det hele tatt en legitim grunn til å kjøpe noe slikt? Serienummer vil jo ikke matche, med mindre man forfalske det (og det er det vel ingen legitime grunner til å gjøre).
Tilstand | Brukt |
---|
Jeg likte bilde nummer 2 og 3 og den klare sammenhengen med klokken som selgesKanskje et bilde i fokus ville vært smart....
Omega Geneve samle objekt. KR.8000 u/reim | FINN torget
Omega klokken har start bud kr.8000 Klokken er fra slutten av 1960.Mulig noe eldre.Helt strøken, går som en klokke ,når man passer på å trekke den opp.Sølv farget metall.Noe striper på glasset. Er vanskeligt å se. Nytrykk Skillings merker 1914+1924.www.finn.no
Omega klokke prakt u/reim kr.10000 (1/3)
Legg til favoritt
Omega Geneve samle objekt. KR.10000 u/reim
Til salgs
10 000 kr
Omega klokken har start bud kr.10000 Klokken er fra slutten av 1960.Mulig noe eldre.Helt strøken, går som en klokke ,når man passer på å trekke den opp.Sølv farget metall.Noe striper på glasset. Er vanskeligt å se.
Tilstand Brukt