Legger inn forbehold at klokkene skal være med
Jeg har hvertfall dette vilkåret i samtlige forsikringer:Du sliter i hvert fall med å få utbetalt noe, selv om flere forsikringsselskaper nå ber deg dokumentere mva i forkant. Og er det egentlig mulig å etterbetale mva i det hele tatt?
Funky skive? Skal ikke 6+9 ha større diamanter blant annet
Rolex DayDate President 18038 *Norsk Kjøpt* full service slutten av 2019 | FINN torget
Hei. Tiden har kommet for og selge dette super flotte uret. Norsk kjøpt oss Askeladden i Stavanger. Rolex DayDate President 18038. Skiven på dette uret er helt rått og unikt! Dokumentert service fra sommeren 2019 følger med. Har også forsikring takst som tilsvarer ca 400 tusen. Følger også med...www.finn.no
Ser ut til å være riktig med små diamanter på 6 og 9 med den skiva, sjekk nr. to fra venstre øverst:Funky skive? Skal ikke 6+9 ha større diamanter blant annet
Rolex DayDate President 18038 *Norsk Kjøpt* full service slutten av 2019 | FINN torget
Hei. Tiden har kommet for og selge dette super flotte uret. Norsk kjøpt oss Askeladden i Stavanger. Rolex DayDate President 18038. Skiven på dette uret er helt rått og unikt! Dokumentert service fra sommeren 2019 følger med. Har også forsikring takst som tilsvarer ca 400 tusen. Følger også med...www.finn.no
Jeg sendte melding for å spørre om han mangla en 0, men ikke noe svar enda.En stakkar uten peilin eller en løk med onde hensikter?Vis vedlegg 264069
Gjorde det samme. Om det blir stille regner jeg med at det er forsøk på lurendreierier. Spesielt marked å prøve seg på noe sånt i da..Jeg sendte melding for å spørre om han mangla en 0, men ikke noe svar enda.