Kan dette være en form for hvitvasking?Noen som kjenner pengene brenne i lommen?
Kan dette være en form for hvitvasking?Noen som kjenner pengene brenne i lommen?
da blir den nok temmelig raskt solgt.Kan dette være en form for hvitvasking?
Litt morro å kjøpe denne med Fiks ferdig levert i postkassa med Helt hjem.Syntes dette var litt fascinerende... 17,5 MNOK, men gidder ikke hive på gratis frakt
Vis vedlegg 374973
Her snakker vi tidenes kupp! Men da tenker jeg på forsikringsprisen. 3 305 kr for å forsikre et løsøre i transport, med en verdi på 17,5 millioner? Noe for Olsenbanden å tenke på.Syntes dette var litt fascinerende... 17,5 MNOK, men gidder ikke hive på gratis frakt
Vis vedlegg 374973
Det må vel være satire?En ny nisje....
SEIKO AP TIL LEIE (SJEKK PRISEN!) | FINN torget
Leier ut min Seiko AP for dem som oppsøker en herskapelig klokke rundt håndleddet. Mulig for korttidsleie og langtidsleie. Fordel med leie: Ha en fin klokke uten å bruke 6000,-kr på kjøp. Kontrakt tegnes for min og din egen sikkerhet Kan brukes på bursdag, bryllup, 17 Mai, og annet...www.finn.no
Må jo være det. Det er vel ingen som bruker gummirem på 17. Mai og i bryllup?Det må vel være satire?
Joda, krompen gjør detMå jo være det. Det er vel ingen som bruker gummirem på 17. Mai og i bryllup?
Jeg tror han er lærling hos TimeluxEn ny nisje....
SEIKO AP TIL LEIE (SJEKK PRISEN!) | FINN torget
Leier ut min Seiko AP for dem som oppsøker en herskapelig klokke rundt håndleddet. Mulig for korttidsleie og langtidsleie. Fordel med leie: Ha en fin klokke uten å bruke 6000,-kr på kjøp. Kontrakt tegnes for min og din egen sikkerhet Kan brukes på bursdag, bryllup, 17 Mai, og annet...www.finn.no
Litt morro å kjøpe denne med Fiks ferdig levert i postkassa med Helt hjem.
Men det er jo tross alt innfluasjon?Denne er fin. Har null peiling på verdi og slikt, men teksten er helt magisk.
Gullkjede kongegull BNH 665gram 585 80cm langt | FINN torget
Nytt Kongegullkjede og Armbånd som kan settes sammen til ett stort kjede. Håndlaget. Mestermerket BNH kvalitets gull 665’gram. 14 karat er mye mer holdbart enn fks 18 karat og oppover. Helt strøkent og veldig blankt. spesial bestilt og håndlaget i Danmark,Største gullkjede og armbånd solgt på...www.finn.no
Vis vedlegg 375138
Les teksten! 1,3 mill! Dette er en kanon-innviiistering!Gullverdien på det rælet er ca 250 000.
Syne du skal komplettere DD’en din med en skikkelig fet kongelenke i gult gull. Det hadde kledd degJeg skal også se at du har kontanter…