Det må jo være detEr ikke dette bare en prank på noen da..?
Det må jo være detEr ikke dette bare en prank på noen da..?
paneraien grenser til mishandlet - eller på engelsk: mishandled. ville aldri kjøpt noe som helst fra person som “pynter” slik på virkeligheten. hvis utsiden er slik, full av juling, da forventer jeg at innmaten tilsvarer shaken baby syndromPent brukt, i god stand
Vis vedlegg 377425Panerai Luminor Logo 44 / kom gjerne med bud. | FINN torget
Selger følgende Panerai Luminor Logo 44 - klokken er brukt og i god stand . Kontrolert og trykkteste hos urmaker d 28.08.2024 ( se bilder for test) Nypris er i dag 72.000 ,- så her kan du spare veldig mye.. TILSTAND: Klokken framstår pen etter alderen. Det finnes naturligvis bruksspor som må...www.finn.no
Jeg kjøpte en Longines Heritage 1967 fra en kar som mente den var 9/10 kosmetisk, men i realiteten var 4/10 på auksjon noen år tilbake. Hadde jeg ikke visst bedre kunne den blitt tolket som den originale versjonen fra 60 tallet..
Mye av selgerene i dag virker som de tar på seg sveisebriller før de setter seg ned for å beskrive tilstanden på klokkene sine.
IMO
Nei, den er brukt som den skal brukes. Og selger skal ha skryt for ærlige bilder. En polering på denne så ser den ny ut igjen. Det noen som glemmer at klokker skal brukes og ikke være til utstilling. Til info har jeg bare sett på bildene og ikke lest teksten i annonsen.Uten at jeg forholder meg til tekst i annonse : er det noe som helst ut fra bildene som tilsier annet enn at denne klokken er brukt som en ,, klokke ? Jeg klarer ikke se noe som helst som skulle tilsi at denne klokken er brukt som en hammer.
Ser poenget ditt, men det er jo en vesentlig forskjell på en bruksgjenstand som skal tåle å brukes hardt og et verdifullt kunstverk som i alle hovedsak skal behandles stikk motsatt - med største forsiktighet.…teksten står dårlig i samsvar med bildene, men hvis så mange synes det er helt innafor så mer påvver til dere - da blir jo straks utvalget av aktuelle klokker på annenhåndsmarkedet vesentlig større.
fikk en gang på 1980-tallet inn et privateid kjedelig men sjeldent landskapsmaleri av den norske 1800-talls maleren xxxx til restaurering. det hadde omfattende skader: bildet hadde falt ned fra veggen, 2 x schæfer hadde hjemme-alene-fest og i gledesrus hoppet opp og ned på det dystre kunstverket og klørne hadde gjennomboret det over 200 ganger. like etter utført arbeid ble det solgt til tidligere nasjonalgalleriet for noen hundretusener. restaureringen ble aldri nevnt, og henger oppe på nye nasjonalmuseet den dag i dag. det ser fremdeles bedre ut enn før skaden, og er nå verdt millioner, men er i virkeligheten en vellykket lipstick on a pig.
den aktuelle panerai er bare pig så alle kan se det, og prisen er kanskje gunstig, men vi har alle forskjellige krav.
Nei, den er brukt som den skal brukes. Og selger skal ha skryt for ærlige bilder. En polering på denne så ser den ny ut igjen. Det noen som glemmer at klokker skal brukes og ikke være til utstilling. Til info har jeg bare sett på bildene og ikke lest teksten i annonsen.
Haha Ja det kan det fort gjøre. Den ble jo delt her, sikkert pga bildene. Jeg som bor på Østlandet klikket på den og så gjennom bildene. Den kan være at jeg nå viser annonsen under morgenkaffen i morgen på jobb (neida, tror ikke det). Og så ruller snøballen videre. All PR er god PR osv osv…Hjemmeluft: BUD MOTTATT 1/2-part av tomannsbolig i familievennlig område I 2 P-plasser I 3 soverom I hage
Velkommen til Ulveveien 4! En praktisk og lys fire-roms 1/2-part av en vertikaldelt tomannsbolig med attraktiv beliggenhet. Boligen inneholder blant awww.finn.no
Skaper dette flere interessenter? Bare å scrolle seg gjennom bildene..
Kanskje mopeden følger med? Eventuelt så er selger gira på å bli kvitt den sammen med husetHjemmeluft: BUD MOTTATT 1/2-part av tomannsbolig i familievennlig område I 2 P-plasser I 3 soverom I hage
Velkommen til Ulveveien 4! En praktisk og lys fire-roms 1/2-part av en vertikaldelt tomannsbolig med attraktiv beliggenhet. Boligen inneholder blant awww.finn.no
Skaper dette flere interessenter? Bare å scrolle seg gjennom bildene..