Artig at noen fremdeles refererer til Wolf of wallstreet når de skal flippe sine overprisede quartzklokker.
Vis vedlegg 153106
PS: Har ikke sett filmen, men den må jo være legendarisk
Huff! Dette er tragisk å se på for en som er langt over snittet golfinteressert. Med unntak av ballene som har en veil. pris på ca. kr. 50,- pr stk er det andre verdiløst... Blyanter, pegger og greengaffel får du for langt under hundrelappen samlet...Her kan man gjøre et kupp:
Vis vedlegg 153109
Morsomt at du kommenterte det for jeg tenkte akkurat da jeg så annonsen i sted. Om en skal linke klokker opp mot filmer de har vært brukt i blir det litt av et sirkus. Filmen er forøvrig artig den, sånn mitt på treet dårligArtig at noen fremdeles refererer til Wolf of wallstreet når de skal flippe sine overprisede quartzklokker.
Vis vedlegg 153106
PS: Har ikke sett filmen, men den må jo være legendarisk
Her kan man gjøre et kupp:
Vis vedlegg 153109
Her går det unna gunnar:
Rolex GMT-MASTER II 126710BLNR
Kjøpt til blodpris og selges til blodpris. Nesten helt ny Batman selges til samme pris som jeg selv har betalt for. Det er ikke vits å diskutere om alt mulig rart som ikke har med klokken å gjøre. Som dere alle vet, så er det lange ventelister på alt nytt fra Rolex. Åpen for bytte. Har plenty av...www.finn.no