Blodstrupmoen
Støttemedlem
Finn-bruker som selger en 16710, og ønsker å kjøpe 16710?
Vis vedlegg 154166
Fristande å ta kontakt med to meldinger der ja. En der du ønsker å kjøpe for gitt pris og en der du ønsker å selge for 20% meir
Vis vedlegg 154166
Vis vedlegg 154166
Hvorfor ikke bare kjøpe insert?Selger Coke, og ønsker å kjøpe Pepsi (ifølge bildet). Ser ikke problemet med dette.
Hvorfor ikke bare kjøpe insert?
Det er vel en av de «håpe jeg får napp og klarer å lure en av de intetanende» og selge med høy profitt. Fins en del av disse ønsker kjøpt annonsene på finn fra såkalte selverklærte eksperter/samlere. Mange vintage Rolex med uklart! opphav og kjøpssumHvorfor ikke bare kjøpe insert?
Det er vel en av de «håpe jeg får napp og klarer å lure en av de intetanende» og selge med høy profitt. Fins en del av disse ønsker kjøpt annonsene på finn fra såkalte selverklærte eksperter/samlere. Mange vintage Rolex med uklart! opphav og kjøpssum
Ser jo helt ubrukt ut. Not......
#invistor gone wrong. Stusset litt på Rolex AD utspillet. Dette er da strengt talt en Tudor som er lett tilgjengelig med muligheter for god rabatt? Jaja, jeg lærer noe hver dag
Roger! LA8PVDen er tross alt bare 1 UKE GAMMEL!!! FORSTÅTT??!!!!
Hvordan har det seg at du surfer etter bikini på finn?Hva om jeg ønsker litt flere bilder
Vis vedlegg 154647
Til Fredrik sitt forsvar så fikk jeg også opp denne.Hvordan har det seg at du surfer etter bikini på finn?
Jeg og. Overalt...Til Fredrik sitt forsvar så fikk jeg også opp denne.
Og jeg surfer IKKE etter bikini fitness bikini.