Gullkorn fra Finn.no

At noken klarer å tjene såpass på serieflipping av klokker har eg ingen problemer med, men eg har store problemer med å forstå dei som betaler listepris eller meir for en brukt klokke som fremdeles er i produksjon. Gleden med å ta den ut av butikken er såpass stor at den for meg vil ikkje klokken ha samme verdi aom bruktkjøp så fremt vi ikkje snakker betydelig avslag i forhold til kjøpspris.

• Liker
Reaksjoner: Lilac og Timewarp
En som heter Arman vil ha vintage speedy, PP, GMT, Daytona og red sub til maks 12 345,-. :) Noen som kan sponse ham?

https://www.finn.no/92726009
«Jeg ønsker å kjøpe eldre Rolex klokker til privat bruk: Submariner, GMT-Master, Daytona Cosmograph, Datejust, og Explorer. Det meste er av interesse, uansett stand, også defekte ur.

Er også interessert i eldre klokker fra Omega, Breitling, Heuer, Zenith, Movado, IWC, Patek Philippe, Tudor og Longines.

Jeg er en seriøs samler og har mange referanser å vise til. Ønsker å møtes i Oslo i trygge omgivelser for begge parter. Kontakt meg på 48026202.»

En som heter Arman vil ha vintage speedy, PP, GMT, Daytona og red sub til maks 12 345,-. :) Noen som kan sponse ham?

https://www.finn.no/92726009
«Jeg ønsker å kjøpe eldre Rolex klokker til privat bruk: Submariner, GMT-Master, Daytona Cosmograph, Datejust, og Explorer. Det meste er av interesse, uansett stand, også defekte ur.

Er også interessert i eldre klokker fra Omega, Breitling, Heuer, Zenith, Movado, IWC, Patek Philippe, Tudor og Longines.

Jeg er en seriøs samler og har mange referanser å vise til. Ønsker å møtes i Oslo i trygge omgivelser for begge parter. Kontakt meg på 48026202.»

Arman er urmaker (Oslo Ur-Service), derfor "uansett stand, også defekte ur."

Snart og snart, fru blom.....
20171115_220148.png

Du store all verden - tror jeg må tenke litt på om jeg skal kjøpe dette uret, eller heller gå for en overpriset Cera-tona til samme pris :D:eek::rolleyes::
Skjermbildewww.JPG

Redigert:
Er ikke dette mer enn overoptimistisk? Det har jo nylig vært diskutert prissetting av 2 tilsvarende her inne, som etter mitt skjønn så bedre ut og som ble solgt for 80-90K:
Skjermbildedddddd.JPG

• Liker
Reaksjoner: Qwestern