Rolex tridor med diamant skive
Rolex tridor. 3color. Platina gull og rose gull med orginal diamant skive Ganske spesielt klokke Full box og serfikat følger med Klokken nydelig service Exlusive klokke Ta kontakt for mer infowww.finn.no
Google translate er vel bedre enn dette?
edit: annonsen fjernet
Nå ligger den på KS også. Morsomt med alle som oppretter bruker på Tidssonen for å legge ut klokka de ikke får solgt på Finn. Er det noen som har stålkontroll på hva som ligger av klokker på Finn så er det vel forummedlemmene på TidssonenJeg synes folk skal få lov til å selge for akkurat hva de vil, men jeg må ærlig innrømme at jeg går litt lei hele hobbyen når jeg ser sånne annonser. Hvorfor kjøpe ny hos urverket (og de har på lager) når du kan kjøpe litt dyrere brukt?
Vis vedlegg 248182
Vis vedlegg 248183
Hadde faktisk betalt en femtilapp for den der hvis jeg hadde noen klokkeinteresserte på julegavelista og brukt den til å pakke inn julegaven deres.
Ellers slår det ikke feil med en Louis Vuitton-pose med matchende eske i, inneholdende et gavekort på Byggmakker.
Den er brukt? Det er et sportsur, de tåler å bli tatt ut av boksen i ny og ne..
Tilstand | Brukt |
---|
"Dette var klokker før Pelex ble Rolex"...ja, når var det de skiftet navn egentlig?Her bør den bemidlede og uavhengige samlere kjenne sin besøkelsestid
2Stk Pelex klokke 18K Electroplated til par mann og dame | FINN-torget
Dette var klokker før Pelex ble en del av Rolex. Disse er gamle fra 1990 epoken, noen år gamle og av den grunn også helt nye. Samle objekter som svært liten sjanse finnes til både herre og dame i samme sett. Ervervet fra Storbritannia i en unik auksjon. Disse er ikke ervervet på noen ugunstig...www.finn.no
Gud hjelpe, dette er det merkeligste Google-translate-røret jeg har sett. Jeg leste hele annonsen, og er ikke mye klokere. Dette er gull:Her bør den bemidlede og uavhengige samlere kjenne sin besøkelsestid
2Stk Pelex klokke 18K Electroplated til par mann og dame | FINN-torget
Dette var klokker før Pelex ble en del av Rolex. Disse er gamle fra 1990 epoken, noen år gamle og av den grunn også helt nye. Samle objekter som svært liten sjanse finnes til både herre og dame i samme sett. Ervervet fra Storbritannia i en unik auksjon. Disse er ikke ervervet på noen ugunstig...www.finn.no
Selv ett sertifikat er verdt pengene å forfalske, dokument forfalskning vet jeg å vite om skjer ofte hos de som taksterer varer og skjer i hemmelige måter. Mange ulver i mange sammenhenger. Skulle vært ett eget nasjonalt sertifikat register i Norge? Om ikke overalt. Rareste samtalen jeg noen gang har hatt var å få telefonoppringninger fra en som var i miljøet, så jeg ba han om å møte opp på stasjonen for å anmelde meg for å ha sagt en halv trussel om at hans varer bare fake, det ble visst til at han sa det hadde jammen vært litt rart om du faktisk jobba for politiet, om jeg hadde møtt opp. Trussel er fin måte å overvinne noen som skulle mene noe, de er heller interessert i å møte opp hos enkelte så man bør være forsiktig å vise følelser til de kriminelle miljøene. De nøler ikke med å oppdrive annen kriminalitet til å også beskytte sine miljøer.