S
Slettet bruker 5295
Guest
Har sett folk legge ut på finn med påslag klokker som er kjøpt her på forumet, før de i det heletatt har fått klokken i henda.. Ingenting overrasker.
Har sett folk legge ut på finn med påslag klokker som er kjøpt her på forumet, før de i det heletatt har fått klokken i henda.. Ingenting overrasker.
Viktig å selge livsstilen til en Rolex-eier.
ROLEX oyster perpetual 34mm 114200! Ny fra NORGE | FINN torget
Vurderes for salg! Rolex oyster perpetual 34mm 114200! Sort skive, 2019 model. Ny fra NORSK AD 09.06.20! Selges komplett!www.finn.no
Ingenting slår en norsk Rolex fra NorgeViktig å selge livsstilen til en Rolex-eier.
ROLEX oyster perpetual 34mm 114200! Ny fra NORGE | FINN torget
Vurderes for salg! Rolex oyster perpetual 34mm 114200! Sort skive, 2019 model. Ny fra NORSK AD 09.06.20! Selges komplett!www.finn.no
Ut fra annonsen, så forstår jeg det slik at alle Rolex-eiere roper, har uanstendig mange ringer, drikker kaffe fra pappkrus og sløser ikke bort tid på å fullføre ordet «ikke».
Skal bare sjekke om jeg kan tjene 30k på å legge ut denne på Finn før jeg kjøper den.
Ok, ciao!
Vis vedlegg 278637
Hadde du sagt nei takk til 30 000?
Jeg mener @Hovedsignal faktisk eier en råflott Explorer selv, så han sier vel indirekte "nei takk" til 30' hver eneste dag.
For ordens skyld siktet jeg ikke til deg spesielt. Bare så du ikke føler deg truffet. Poenget var vel mer at det er konsensus at profittjagere og hypenoobs gjerne frekventerer andre fora mens de som virkelig er interessert gjerne blir herOm det er pengene, hypen, historien eller faktisk klokka som skaper interessen så betyr vel det ikke noe?
Selv har jeg kjøpt klokker ene og alene for alle grunnene over. Kaller meg riktignok ikke en entusiast, men heller en fyr som liker klokker,penger, hype og setter pris på en god historie
Ikke bry deg om disse døgnfluene kompis. En liten gnist i fluefangern og de er borte. Relativt mange «kjente» navn som bare forsvinner i eterenFor ordens skyld siktet jeg ikke til deg spesielt. Bare så du ikke føler deg truffet. Poenget var vel mer at det er konsensus at profittjagere og hypenoobs gjerne frekventerer andre fora mens de som virkelig er interessert gjerne blir her
For ordens skyld siktet jeg ikke til deg spesielt. Bare så du ikke føler deg truffet. Poenget var vel mer at det er konsensus at profittjagere og hypenoobs gjerne frekventerer andre fora mens de som virkelig er interessert gjerne blir her
Den der kunne vært interessant. Synd den ikke kommer med lenke