Gullkorn fra Finn.no

Frankenstein, sa du?

 
  • Wow
Reaksjoner: mr_frodo
Tror han selger mest på de fantastiske tekstene i annonsene. Fra tidligere å klippe og lime de samme dustete frasene fra annonse til annonse, har han nå begynt med svulstige google-translateaktige, pompøse skildringer full av faktafeil. Progress in the making. Man må bare elske det :mrgreen:
«Bak hver klokke hviler en fortelling, og det er bærerens unike reise som gir den liv.»
:ROFLMAO::ROFLMAO:

Denne modellen, ofte referert til som "Presidenten"
:unsure::unsure:

Uansett snodig tekst. En vanvittig flott klokke, som sjeldent kommer for salg (dog usikker mva?):
 
  • Liker
Reaksjoner: Maz19
«Bak hver klokke hviler en fortelling, og det er bærerens unike reise som gir den liv.»
:ROFLMAO::ROFLMAO:

Denne modellen, ofte referert til som "Presidenten"
:unsure::unsure:

Uansett snodig tekst. En vanvittig flott klokke, som sjeldent kommer for salg (dog usikker mva?):
Deilig klokke :love: og annonsetekstene er jo et eventyr av de herligste skildringer :mrgreen:
 
  • Liker
Reaksjoner: Maz19 og Genta
«Bak hver klokke hviler en fortelling, og det er bærerens unike reise som gir den liv.»
:ROFLMAO::ROFLMAO:

For noen dager siden klarte jeg å dunke Speedmasteren borti noe på gården til foreldrene mine og oppdaget ikke før en stund etterpå at bezelringen var borte. Trodde jeg ble nødt til å bruke flere tusen på å kjøpe en ny, men i dag fant jeg den av alle steder oppi en grisebinge.

Kanskje jeg skal få denne TimeLux til å selge klokka mi og se hvor hardt han kan melke den thrilleren.
 
Har skjønt at griser er tilbøyelige til å spise hvasomhelst. Tror du den kan ha passert gjennom fordøyelsessystemet til en gris? :D

-Nå er jo noe av den dyreste kaffen i verden laget av bønner som har vært gjennom fordøyelsessystemet til en katt, så hvorfor ikke...

(Det hevdes forøvrig at det selges så mye av denne på verdensbasis at hver katt av den relevante arten nå må spise mer enn sin egen kroppsvekt i kaffe hver dag.)

Go figure.
 
  • Liker
Reaksjoner: Ivar
IMG_1972.jpeg


Orker ikke utdype..
 
Den som bare hadde 2mnok disponibelt, for oss andre er annonsen en gave i seg selv:


Jeg klarer ikke å stoppe å le av denne…

«Jo mer tiden går jo mer verdi får du i isbjørn unge!»
 
Vis vedlegg 378967
…ganske fine staker…:censored:

hva søkte du på for å komme fram til denne:mrgreen:
 
1. Skal kjøpe et minikjøleskap på Finn til kontoret.

2. Har gjort en avtale og skal hente i dag (500 kr)

3. Får melding om at en annen har bydd over, og lurer på hva jeg vil by

Argh!
Hvordan i huleste skal jeg vite om det er sant – og når ble Finn.no QXL? Jeg trakk meg. Lag evt en egen auksjons-Finn for folk som absolutt skal knuge ekstra hundrelapper hvis det er så viktig.

Endte opp med å kjøpe det samme kjøleskapet på Elkjøp for 1300,-, burde gjort det med en gang. Dette var forresten første også som svarte etter ørten henvendelser på andre skap. Finn er til tider maks irriterende.
 
Redigert:
Haha :LOL: Ja det kan det fort gjøre. Den ble jo delt her, sikkert pga bildene. Jeg som bor på Østlandet klikket på den og så gjennom bildene. Den kan være at jeg nå viser annonsen under morgenkaffen i morgen på jobb (neida, tror ikke det). Og så ruller snøballen videre. All PR er god PR osv osv…

Edit: Ser @GrimReaper i Telemark også røyk på et klikk. Kanskje han prater videre om den også :LOL:
Fryseboksen står rett på siden av arbeidsbenken:LOL:
1000006997.jpg

1000006998.gif
 
Usikker på om denne hører hjemme her, eller i ting man ikke kan like-tråden... men skambud. Etterfulgt av drittslenging av varen etter skambudet ble callet ut. Gir mening. Må bare elske Finn.

For kontekst er nypris på objektivet 4700,- så 2 lapper er allerede en god pris.
Finn.png