Høstdepresjon

Er jo måter på hvor omfattende dette skal gjøres. Bedre å spørre om de kan kompensere dere på noen måte, eller komme med et forslag. Dette blir jo nesten mer stress enn selve opplevelsen.
 
Er jo måter på hvor omfattende dette skal gjøres. Bedre å spørre om de kan kompensere dere på noen måte, eller komme med et forslag. Dette blir jo nesten mer stress enn selve opplevelsen.
Er vel det de tar sikte på, å drukne gjestene i byråkrati, slik at de ikke gidder å ta kampen.
 
  • Liker
Reaksjoner: andres
Enig med deg @andres
En liten beklagelse, og et lite plaster på såret så hadde vi glemt det hele.
Men nå blir det nesten bare komisk. Godt forsikringsselskapet if har kompensert oss så det holder. Det har i alle fall forstått hva god service er for noe.
 
  • Liker
Reaksjoner: andres
Utrolig merkelig strategi. Skjemavelde og innleide byråkrater? Hvordan ser de for seg at denne måten å håndtere situasjonen på ikke skal gi en vond smak i munnen? (Pun intended)
 
Utrolig dårlig håndtering av en slik sak!

Da slipper de i alle fall å få besøk av meg neste helg. Var på tanken å bestille bord der, det virker ikke særlig aktuelt med deres erfaringer!
 
  • Liker
Reaksjoner: UJU
Hvaforno amatørmessige greier er det der? Ville ikke forventet noe annet enn full refundering.

Mor, far og søster var nylig på Alex Sushi i Oslo. De to sistnevnte ble skikkelig dårlige etter. Etter et par epost frem og tilbake ble det konstatert at hele regningen ville bli refundert.
 
  • Liker
Reaksjoner: andres
Er blitt den reneste tragikomedien dette.
Legg merke til denne setningen fra General Manager Neil Mendoza hos Social Eating House:
-Investigations such as this can take a few weeks to conclude, therefore we would ask for your patience whilst we carry out the work.

Hvis de hadde lagt seg paddeflat, og beklaget hendelsen. Så hadde alt vært glemt. Deretter kunne de satt etterforskere og skjemavelde i sving.
 
Uansett så er det under et døgn til studieturen i London.
Faktisk så booket jeg bor for flere uker siden hos Social Wine & Tapas. De ringte meg i går i ville ha bekreftelse på at vi kommer. Kunne ikke si nei da...
1f648.png
 
  • Liker
Reaksjoner: Auto og andres
Hadde ikke hatt lyst til å legge igjen pengene mine der etter å ha blitt møtt på den måten.

Uansett så er det under et døgn til studieturen i London.
Faktisk så booket jeg bor for flere uker siden hos Social Wine & Tapas. De ringte meg i går i ville ha bekreftelse på at vi kommer. Kunne ikke si nei da...
1f648.png