Høstdepresjon

Tøft! Har du vurdert OEM hos William&Son ? Synes kvaliteten på OEM er det beste jeg har sett på noen klokker. Dobbeltsidig silkemyk croco. Du vet vel at den blå er mye stivere enn de andre fargene?

OEM som de selger hos William & Son lages av ABP. Disse er langt fra så bra som JR sine remmer. Vår venn Paul hos William & Son anbefalte med å få laget remmer hos JR. Du får sammenligne remmene når du får muligheten.

Var hos JR for et par uker siden selv. Venter på bespoke croco i tan. :)

Du får poste bilde når remmen er hentet. Får min om ca. 4 uker. Ble noen små justeringer, og ny frekk farge som matcher min burgunder Baracuta.

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: ahpadt
Hvor i London ligger JR ? Jeg venter fremdeles på min nye Bleu, men jeg kan jo planlegge litt..

Hvor i London ligger JR ? Jeg venter fremdeles på min nye Bleu, men jeg kan jo planlegge litt..

Husker jeg rett. Fikk jeg visittkortet til JR av Mr. Paul Westwater.
JR ligger i Piccadilly Arcade: 8 Piccadilly Arcade, St. James's, London, SW1Y 6NH, UK

Hentet FF i går. Klokken er nesten bedre enn ny. Måtte også kjøpe ny Blancpain rem. Så nå er den klar for nye eventyr.
«Stempel» i serviceheftet fikk jeg også!
AAD87B4E-289A-4F35-B336-EF4AD84D3D78.jpeg
F32F44B0-7250-4DFC-9654-C69A005509F6.jpeg
8AA8E4A4-51B1-40D9-82F1-0CC8954C3EA9.jpeg
620D7BDE-3567-42B6-8CDF-CEDB159F600C.jpeg

Den første de lagde til meg tok 1.5 uke. De sa ca 4-5 når jeg var der.

Du får poste et bilde av remmen når den er klar. Spent på hvordan min blir. Ba om å få den litt annerledes enn den jeg grønne jeg fikk laget sist.

Var en kort periode for en stund tilbake hvor det nesten var vår-vær i London, men i det siste har det vært litt guffent. Dog så har det vært korte perioder midt på dagen med litt sol hvor jeg har tenkt "føles litt som vår". :)

Var innom J-R i går, kun til å finne ut at de hadde stengt mellom 13 og 14 -- samtidig som min lunsjpause. :confused: Gleder meg til ny reim. :D

Var en kort periode for en stund tilbake hvor det nesten var vår-vær i London, men i det siste har det vært litt guffent. Dog så har det vært korte perioder midt på dagen med litt sol hvor jeg har tenkt "føles litt som vår". :)

Var innom J-R i går, kun til å finne ut at de hadde stengt mellom 13 og 14 -- samtidig som min lunsjpause. :confused: Gleder meg til ny reim. :D

Hadde skikkelig vårvær fredag 19 januar. Men dessverre så begynte det å regne gjevnt lørdag og søndagen den helgen. Håper på bedre føre når vi er tilbake i vinterferien.

Spent på remmen din. Er det til Speedy?