Kort prosess!
Unboxing av Zillas nye penklokke!
Unboxing av Zillas nye penklokke!
Gratulerer så mye. Utrolig flott klokke fra et noe undervurdert merke føler jeg. Har tittet på de i London flere ganger og blir alltid superimponert over hva de får til med de klassiske materialene og metodene.
Dette tror jeg er en klokke som bare vil føles bedre og bedre som tiden går.
Rått! Ja tror Breguet er et merke som man må ta,føle og ikke minst få på hånden for virkelig å sette pris på det som ligger bak.
Nydelig. Breguet er en av de tre store etter min mening:
-Breguet
-Patek
-Jaeger
På første tur med lille Breguet
Vis vedlegg 80647
Titta nettopp på den Breguet'en live, bildene gjør den ikke helt rettferdighet. Nydelig ur. Gratulerer Noen ur må nesten sees live for å "forstås".
Noen som sa Atelier Jean Rousseau?
Vis vedlegg 81229 Vis vedlegg 81230 Vis vedlegg 81231
Nailed it.
Sto med veldig mange samples i hånda når jeg var der i januar. Ville ha noe i tan men samtidig også noe med litt 'struktur' i fargen. Denne har litt cognac i seg som jeg syntes er heftig.
Han som banket inn hullene når jeg plukket den opp gjorde det skeivt som jeg syntes er passe skit gitt hvor mye disse koster, men tenkte ikke noe over dette før et par timer etter. Blir standardhull slik som Zilla over neste gang. Syntes heldigvis kun når den ligger flatt på bordet og ikke på armen.
Har brukte en liten del av helgen til å se den helt nye serien "Ugly Delicious" på Netflix. Om noen her inne har sett The Mind of a Chef så minner den litt om det. David Chang leder programmet. Hver episode har et eget tema.
Synes fargen passer Speedmasteren din perfekt. Synd med hullet. Men tror du kommer til å leve fint med det. Blir jo greit kjørt inn når klokken skal av og på minst én gang i døgnet.
Sitter klokken veldig løst på håndleddet, eller er det bare bildet som lyver?