Høstdepresjon

Klokke med rem ink. norsk mva er noe under 200k.
Hva kostnaden for transporten er aner jeg ikke. For Ginotti spanderer dette på Edzilla :cool:

Hehe, får sånn mafiafeeling når jeg leser tråden. Blir du skuffa om det faktisk kommer en væpnet boduguard på døra di i en ferrari, men med en Seiko SKX007 og sier "Do not ever contact us anymore" ;) ;)
 
Lurer på om jeg må betale full mva på en Seiko SKX007?
 
Vi får inderlig håpe det @MrMstone
Mens jeg venter på budet driver jeg å sikler på neste FPJ :D

Octa Lune
59vb00.png

rhq1xu.png
 
  • Liker
Reaksjoner: sunshine og Preacher
Flotte klokker! Ser ut til at om du roer litt ned så kan du unboxe nyervervelsen med post nr 2000
 
Veldig flott den siste klokken her (og den du har bestilt forsovet), men jeg synes faktisk at så sexy som Octa Luna er hadde den fortjent et manuelt verk.
 
  • Liker
Reaksjoner: Wangensten
Må alle gode krefter være med meg!
...Ser ikke ut som det blir noe FPJ på meg i dag. I følge statusen hos FedEx så er remmen på vei til å bli utlevert hos en annen Edzilla. Men han bor i Apeldoorn, Nederland..

2afbfbn.png


j5idjr.png
 
Redigert:
Bra jeg ikke har invitert til FPJ fest i helgen. For nå nettopp fikk jeg en sms fra FedEx om å betale momsen for klokka (ble dessverre ikke noe væpnet bud i Ferrari...).
Klokken blir sluppet løs fra tollen så raskt pengene er på konto. Å det kan jo ta noen dager side de har Handelsbanken, å jeg har Nordea. Jippi!!!

Her er status...

Klokka sitter fast i tollen
Å remmen er i Nederland. Er vi heldige har jeg klokka, remmen og noen kataloger her hjemme på omsdag.
52j8dj.png
 
Redigert:
Nå har ikke jeg lest hele tråden @Edzilla, men hvorfor har klokken og remmen valgt å skille lag? Eller har du bestilt en ekstra som ble sendt for seg selv?
 
Fikk nettopp epost fra Ginotti om at crocoremmen ble shippet med FedEx grunnet (export reasons).
Så da fikk jeg trackingnummer på denne. Så nå er det hard konkurranse mellom Ferrari og FedEx. Hvem ankommer huset mitt først?

Nå har ikke jeg lest hele tråden @Edzilla, men hvorfor har klokken og remmen valgt å skille lag? Eller har du bestilt en ekstra som ble sendt for seg selv?
:)
 
@ Edzilla.... Its known to be said "No News is Good News" :)
 
Redigert: