Høstdepresjon

Har endelig sett lyset å blitt frelst!

ztxg77.png
 
Redigert:
Har lovet unboxing for en liten stund siden. Den ene klokken ble unboxet forrige uke. Altså en veldig pen 16610 fra 1990 .Denne er blitt keeper inntil videre ;)Den andre klokken ble solgt til @HCWL for å finansiere neste klokke inn som er FPJ.
Men i dag fikk jeg noe av postdamen som skal unboxes. :)
 
25a21ps.jpg


2wmj5nl.jpg


a2ynmq.jpg


dd1xi.jpg


2hft2k5.jpg


250qmo9.jpg


Altså en Rolex 1.60mm Cut-Out skrutrekker (flat hode) til skruene på lenken.
 
  • Liker
Reaksjoner: andres
Takker og bukker @mutriakis
Måtte oppgradere trekkeren siden den forrige gikk istykker. Artig med skruer som er limt fast med gjengelås som herder.
 
  • Liker
Reaksjoner: mutriakis
Takker og bukker @mutriakis
Måtte oppgradere trekkeren siden den forrige gikk istykker. Artig med skruer som er limt fast med gjengelås som herder.

Link til butikk/selger/produkt?
Sliter selv med noen skruer på en viss Air King, og samtlige av mine skrutrekkere synes jeg er for flate (tynne). Har testet div. rep-kit, ebay og biltema. Spesielt Rolex-skruene og de litt større på Orisen synes jeg har ganske bredt spor som gjør at en flat skrutrekker kommer på skrå uansett og får ikke så bra anlegg, og risikerer å ødelegge skruer.
 
xc99qd.jpg

“I’m the only watchmaker left in central Geneva,” he says, with obvious pride. Being a fully fledged manufacture, not just assembling watches but machining tiny components in a historic location in a famous watchmaking town, is clearly important to his and his brand’s self expression.
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: sunshine og Horgen
Update:
Package leaving tomorrow!
It is all set and ready to leave, just waiting for ferari to pick it up.

@ Edzilla I can imagine your heartbeat is on the same frequents as the RPM on a Ferrari as to date, mine would be, I shall help to celebrate with a glass or two of Il Mimo 2014.....
Or maybe I'll open a bottle of Ch. Haute Brion 1982 in solitude....
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Edzilla