Hvalrossen
Støttemedlem
Å kanskje min favroitt for tiden.
Link: F.P. Journe Chronomètre à Résonance
Link: F.P. Journe Chronomètre à RésonanceOwner's Review
Glimrende! Da kommer den blå snart på billigsalg!
Å kanskje min favroitt for tiden.
Link: F.P. Journe Chronomètre à Résonance
Link: F.P. Journe Chronomètre à RésonanceOwner's Review
Glimrende! Da kommer den blå snart på billigsalg!
Merely looking after it for the next generation.... @EdzillaDen blå kommer nok aldri til å bli solgt @Hvalrossen
Klokka di er bare så sinnsykt fin @Edzilla ! Fp klokkene er noe av det flotteste innen ur jeg har sett, helt perfekt
Var i Paris for to uker siden og bodde i 9. arondissement. Skulle gjerne bodd på sørsiden av Seinen, men metroen er jo forholdsvis enkel, så det gikk greit. Hotellet lå i en sidegate til Rue la Fayette, området rundt var fint. Kan jo være en idé å bo rundt Place Vendôme/Rue Saint Honoré, ettersom du da er nært mange klokkebutikker og mye annet fint.
@Edzilla da blir det ikke mye penger igjen for klokker i hvertfall! Tror ikke du orker så mange fine restaurant på kort tid, til og med en ekslusiv måltid i den klasse om dagen kan være mye for sansene. Joel Robuchon og la Tour d'Argent må du sikkert bestille allerede nå om du i det hele tatt skal ha sjans.
Mitt mest minneverdige hotellopphold i Paris var på "Le Meurice". Hadde nok sammenheng med at det var på bryllupsreisen vår også, men hvis man noen gang har lyst til å oppleve noe i "overdådig"-luksus-kategorien, så er det å anbefale. Vi hadde bestilt et vanlig rom, men fordi det var en bryllupsreise, så ble vi oppgradert til en 80m2 suite med utsikt mot Eifeltårnet og Tuileries-parken.
Det er jo noen år siden, men det er ikke verre stilt på hotellet enn at Jay-Z namedropper det i "Niggas in Paris" og skryter av at han bodde der i 6 dager.
Så det kan være verd et besøk, særlig hvis du påstår at dere akkurat har giftet dere, eller at du er en amerikansk rap-mogul.