Høstdepresjon

Nope, har ikke råd til en impulshandel så da går jeg heller ikke inn i butikken og kaster bort egen og personalets tid.
Men det var noen vavittig flotte ur de viste frem i vinduet.

Tror det er veldig få av oss som impulshandler klokker til 200k+ Så ingen farge @Gin
Halve morroa er jo å teste, klå, se på klokkene med egne hender. Å tror heller ikke personalet synes dette er bortkastet tid. Har selv jobbet bak disk i tre år. Å har aldri ment noen har kastet bort min tid da de bare skulle titte.
Noen salg er raske. Mens andre tar tid.

• Liker
Reaksjoner: Longhairdontcare
Tror ikke det er noe i veien med å titte, og man kaster ikke bort personalets tid i mine øyne. Jobber selv bak disk, og syns det alltid er hyggelig å stå og prate med kunder som kun står og titter, og får inspirasjon til en middag ved en senere anledning :)

Plutselig kommer kunden tilbake, og hilser på meg og sier at idag skal de ha gjester på middag og vil prøve forslaget mitt som vi snakket om sist.

• Liker
Reaksjoner: Edzilla
Måtte bare unboxe den her hjemme på kjøkkenbordet.
Den er så strøken at jeg nesten ikke klarer å bære den på armen. La også nå merke til at det ikke er plukket av plastikk fra baklokket. Lot den bli jeg.

Da er vi på vei til London igjen.
2ufyl28.jpg

Du må følge meg på snap @Gin
Her poster jeg fortløpende bilder/film.
Reisebrevet kommer når jeg har landet i MO$$
Dine tidligere fortløpende reisebrev både fra London og Paris, har vært en fornøyelse å lese og har beriket sonen. Synd å flytte aktivitet bort fra en f.t. litt "trøtt" sone og over på snap.
Gleder meg til du er hjemme igjen og får tid til en oppsummering også her:)
Fortsatt god ferie!

• Liker
Reaksjoner: Edzilla