Mens jeg har dere her gutter, det passer kanskje bedre i en annen tråd, men here goes: Skal til London med en åtteåring - far og sønn-tur - og trenger tips til kule spisesteder som passer for barn.
I sakens anledning kan jeg tillegge at jeg har vært i London uttallige ganger, og er godt kjent, men har aldri reist dit med barn før.
Har ikke reist med barna til London enda. Mine to er hhv. seks og syv år. Men mulig jeg skal ta med meg Junior neste høst.
Har hørt at rainforest cafe, 20 Shaftesbury Ave, Rett ved Piccadilly Circus skal være en favoritt blant barna.
Ellers som nevnt er Pizza Express tipp topp for både voksne og små, Yo! Sushi, Wagamama og
Sticky Fingers som ligger i 1 a Phillimore Gardens. Skikkelig amerikansk inspirert burger-bar. Å for å ikke glemme Electric Dinner i 191 Portobello Rd. som jeg tidligere har nevnt. Kombiner det gjerne med en film i en av Londons eldste bevarte kinoer. Electric Cinnema som ligger i samme bygg.
Er han interessert i fotball finnes det mange fotballpub´er som er også fungerer for de minste fansa.
London Zoo og London Aquarium er verdt å ta en tur innom.