Høstdepresjon

Ehh...kremt...host, host..altså...om enn kule/intrikate/spennende/fete (stryk det som ev. ikke ikke passer), du er klar over at ingen av disse De Bethune-urene her når FP Journe´n din til knærne? Ikke rent estetisk i alle fall.
 
Baksiden er til å få våte drømmer av. Selv mine hårete gorillaarmer slet med å holde seg rolig. Snakk om ståpelsmateriale.
Siste sladder er at Ludovic måtte si opp seks ansatte etter skandaleepisoden med HW. Rettsak kommer for dørene. Å vi kan jo bare tippe hvem som vinner denne på K.O.

På bildet du har lagt ved her ser du nøyaktig hva jeg har påpekt tidligere. Refleksjoner gjør at klokken plutselig har flere indikasjonsprikker!

Fantastisk ja. Men, det hadde vært enda fetere om timeindikator skiftet farge. Feks hvit med sort tall.
 
image.jpeg
Nå åtte minutter til Marcus åpner dørene. Sitter å spiser frokost i en sidegate av New Bond street. Tror det blir en bra dag.
 
Hvordan sitter legacy machine på hånden?
Med den bulen på glasset ser den stor ut på bildene.

Den minste av de sitter godt på armen. Men pga det buet glasset så blir det en utfordring med mine tighte mansjetter. Tror F.P. Journe forblir mitt merke. Men MB&F er absolutt noe for de som virkelig er interessert i haute horology.
 
  • Liker
Reaksjoner: BosseSvenson
Kona har stukket av med kortsamlingen. Jeg er forlatt på en pub off Regent Street.
Men gud for en dag jeg har hatt hos Marcus. Ord blir fattige her. Så la oss se på noen bilder isteden.
Vis vedlegg 1268 Vis vedlegg 1269

Du, din heldiggris.

Nå er det en nyre som henger i en tynn tråd her. Akkurat denne limiterte "frost"-varianten av LM er det jeg sikler på. Og jeg knepper alltid opp skjortemansjettene.
 
For de av dere som lurer er det heller ikke noe snakk om at Rolex Deepsea D‑blue er på randen av produktets livssyklus. Heller ikke noen store ventelister her i London.
image.jpeg
 
Sitter på Stansted å venter på at gaten til flyet skal åpne. Fire herlige dager i London er omsider snart over. Har fått litt tid til å reflektere over hvor flott denne turen har vært. Spist godt på syv flotte restauranter. Drukket deilige rødviner, fått smakt på noen nye drinker, cocktails på Polo bar, samt klådd på flere fantastiske armbåndsur. Godt det er bare litt over en mnd. til vi skal tilbake.

...poster mer når vi har kommet hjem. Har mye å fortelle fra våre restaurantbesøk.
 
Ser frem til utfyllende reisebrev snart.
Har du noen tips til hyggelige frokoststeder i sørvestre hjørnet av Mayfair? Reiser over med fruen om 3 uker:)