Høstdepresjon

Håper det er greit at jeg drister meg utpå med noen spørsmål her, siden det er så mange bevandrede London-farere samlet på en plass:

i) Skal til London med fruen nå i midten av juni og går meg nesten vill i jungelen av hoteller å velge mellom. Har halvveis landet på Amba Marble Arch Hotel, men ville høre om det er noen som har nå å si den ene eller andre veien på det hotellet?

ii) Kunne gjerne tenkt meg å klådd litt på en Glashutte Original Seventies når jeg er der borte, er det noen butikker som har større sjanse for å ha en slik inne enn andre?

Kjenner ikke til hotellet. Men vil tro at tripadvisor vil kunne gi det et godt svar. Men beliggenheten er ikke noe å si på. Ganske så midt i smørøyet.

Gjør som @Longhairdontcare å stikk innom Thune ved Stortinget hvis du har anledning.
Harrods er også verdt turen for klokkespotting og testing. Men også for en matbit på deres formidable food hall. Her har de alt fra kylling i rotisserie, til biffer, øster, caviar og gratinert sjøkreps!

Kjappe svar, takker!

Tar en råsjans på at hotellet ikke skuffer. Skulle gjerne gått innom Thune, men det er på andre siden av vannskillet så slår det heller sammen med en barnefri-tur til London :)

Kjappe svar, takker!

Tar en råsjans på at hotellet ikke skuffer. Skulle gjerne gått innom Thune, men det er på andre siden av vannskillet så slår det heller sammen med en barnefri-tur til London :)

Hotellet virker veldig allright.
Riktig god tur til London!

Takk for det, snappet opp masse gode tips i tråden her forøvrig...

Eneste utfordringen blir for lite tid :D

Godt deg går flere daglige avganger til London fra Gardermoen og Moss Lufthavn Rygge (enn så lenge ang. Moss....)
Riktig god tur til dere begge, når den tid kommer!

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg
Kort update. Lar bildene tale for seg selv.

Kos deg @Edzilla. På vei til the Palomar her nå, etter god fangst i Jermyn street!

image.jpeg

Goodmans på Maddox street var for øvrig superbra. Topp grillet entrecôte og flott service fra personalet som tok oss med ned for en omvisning på tørkerommet og kjøkkenet.

image.jpeg

Er det lov å mase litt på London-update eller, @Edzilla? :D

Så snapstory'en din igår; benytter du deg av en pizzasten? Eventuelt om dette har noe for seg i en "vanlig" ovn? :)

Er det lov å mase litt på London-update eller, @Edzilla? :D

Så snapstory'en din igår; benytter du deg av en pizzasten? Eventuelt om dette har noe for seg i en "vanlig" ovn? :)

Kommer i morgen @thomask
Pizzastein er ikke noe tess. Men Pizzastål er en helt annen sak.
Varmeledningsevne til stål er mye høyere enn stein. Så mitt tips er å kjøp pizzastål fra f.eks. The Chef.
Jeg varmer opp ovnen med pizzastålet i minst én time på full grill. Dette gir ca. 350-380 grader på stålplata.
Pizzaen hives inn. Etter to til tre minutter så er pizzaen helt perfekt stekt!

• Liker
Reaksjoner: Callahan og thomask