Herlig at du også fikk en åpenbaring hos The Palomar.
Men synd der har tatt av min favoritt: Josper roasted cauliflower steak. Men den skal vist komme tilbake som en litt mindre utgave iflg. chef´en.
Synes dog at deres nye rett Josperised Aubergine med feta emulsion, tomater, frisk oregano og crispy sjalottløk og pinjekjerner var ganske så nydelig.
Har veldig lyst til å teste ut Dinerama. Ikke pga maten. Men stemningen og drikke.
Tenkte kanskje man kunne ha en helaften i Shoreditch.
Middag på ?
Munch og shopping på: Old Spitalfields Market, Brick Lane Market, Pump street food market, Urban Food Fest, Dinerama
Drinks på Nightjar
Vis vedlegg 5763
Bare advarer mot rimelig store porsjoner på Dinerama, jeg startet med en kylling taco som ble etterfulgt av en duck foie gras burger og etter dette klarte jeg bare å presse ned en doughnut med is før jeg måtte kaste inn håndkleet. Vi dro på NOLA etter Dinerama og synes det var hyggelig å sitte der og drikke gunstig priset Ruinart før vi gikk ut på terrassen og nøt noen gode sigarer. Ser de har fått dårlige reviews av Timeout men gode på TripAdvisor, så det hjelper jo ikke mye, men dersom Nightjar er fullt, kan det være et alternativ