Hvor lenge måtte du vente?
For min del sitter lenken som et skudd. Den er meget behagelig og føyelig. På Rolex sine Oyster-lenker bruker jeg easylink og glidelock daglig - men Streamliner former seg meget godt etter håndleddet og har ikke opplevd noe særlig stramming rundt håndleddet.Utrolig flott denne Streamliner Center Seconds
Selv har jeg et håndledd som beveger seg ganske mye i løpet av en dag avhengig om det er varmt eller kaldt. Dessverre har ikke lenken noen form for justering, men har sett noen youtube-snutter, og fikk inntrykk fra den ene videoen at pga av utformingen av lenken så virket den nærmest litt tøyelig.
Hvordan er deres erfaring med dette, er det vanskelig å få en god fit?
Såpass ja.Under mitt møte forklarte Moser at de hadde solgt ut all produksjonskapasitet frem til 2024 (mener jeg det var), og dermed bedt alle forhandlere avvente (les: ikke ta folk inn på) lister/ventelister.
Takk for avklaring! Spennende og fortjent (IMO) for Moser at det har blitt slikUnder mitt møte forklarte Moser at de hadde solgt ut all produksjonskapasitet frem til 2024 (mener jeg det var), og dermed bedt alle forhandlere avvente (les: ikke ta folk inn på) lister/ventelister.
Hmm. PorrMed sylfrekke treningssokker
Vis vedlegg 263192
Testet denne på Bjerke og den er superkul! Skulle gjerne hatt denne ogsåJeg har lyst på denne..
Vis vedlegg 273666
Ja, den skiva er helt syk! Eneste ankepunktet er at jeg synes viserene er for mørke.Testet denne på Bjerke og den er superkul! Skulle gjerne hatt denne også
Jepp,i noen lys/vinkeler syntes de godt, og i andre er de nesten helt borte!Ja, den skiva er helt syk! Eneste ankepunktet er at jeg synes viserene er for mørke.
men dette er ikke klokken en kjøper for å se tiden!
Litt om den nye "Tutorial"..
H. Moser & Cie. presenterer to nye Endeavour Perpetual Calendar i Funky Blue
Selskapets nyeste evighetskalender kommer både med og uten bruksanvisning.www.tidssonen.no