Jeg sier at en god hjemmekino gir en bedre opplevelse både lyd og bildemessig kontra offentlig kino. Uansett hvilken kino du velger å besøke
Redigert:
Ser veldig bra ut minim! Høres nok front ut. Men, ideelt sett, skulle egentlig venstre høyttaler stått litt lengre unna kroken?
Det har du helt rett i, men det er litt WAF inne i bildet der så noen kompromisser må man ta. Heldigvis så redder romkorreksjonen inn igjen litt der, men nå blir det snart bytting av leilighet over til hus med et eget rom jeg kan disponere til hifi så da er det rom for forbedring
Hvilke høytalere (og forsterker for den saks skyld) er det man må ha for å kunne rettferdiggjøre høytalerkabler til 182k?
Da nytter det ikke med Bose går jeg ut ifra
Hvilke høytalere (og forsterker for den saks skyld) er det man må ha for å kunne rettferdiggjøre høytalerkabler til 182k?
Da nytter det ikke med Bose går jeg ut ifra
@steind, trenger man virkelig en skilletrafo av den størrelsen du beskriver? Din trafo er jo ratet til nesten 14 A! Skille trafo har jeg også lenge vært på jakt etter, men de jeg finner er kun av industristørrelse med tilhørende ikke-eksisterende WAF.
Hjelp og råd mottas med takk
Frode.