- Medlem
- 26. nov. 2012
det var omtrent det min kone sa også. åhh!, herregud så stygt. Da jeg for noen år tilbake kom med b&w 802 sa hun at diskanten og mellomtonen lignet på to store pupper !!
lol!!
det var omtrent det min kone sa også. åhh!, herregud så stygt. Da jeg for noen år tilbake kom med b&w 802 sa hun at diskanten og mellomtonen lignet på to store pupper !!
Spørsmål til dere kompetente;
Har gått bort fra gulvstående høyttalere, grunnet respons fra frøkna
Hei hopp!!
Jeg ville vært like forsiktig med å ha vinylspilleren din såpass nærme forsterkeren din.
Strømtrafoen i din nad forsterker lager et ganske så solid magnetisk felt som kan ødelegge for LP spilleren din.
M.
Bose er generelt de verste produktene du kan få tak i til prisen, eneste unntak er de støyisolerende hodetelefonene. Høyttalersystemene er en dårlig vits, og det reflekteres i salget.
Bose er generelt de verste produktene du kan få tak i til prisen, eneste unntak er de støyisolerende hodetelefonene. Høyttalersystemene er en dårlig vits, og det reflekteres i salget.
Noen som har erfaring med Bose Solo TV-lydsystem? Er det bra greier?
Thomas, du er et troll!
Hi-Fi gjengen rister like oppgitt på hodet som du gjør når "noen" etterlyser Rolex m/lys og kalkulator.
Bose har fra tid til annen kampanjer hvor de gir 30 dagers hjemlån, evt. bruk angreretten på Elkjøp/netthandel.
Selv har vi en Yamaha lydplanke m/sub. Det tilsvarer vel Boses løsninger.
Lyden er utrolig bra* men den store surroundopplevelsen uteblir.
Det beste er at løsningene ser bra ut, kona/dama/typen aksepterer det.
*Alt er relativt, men for normale mennesker fungerer dette godt nok.
Hjemmekino er oppskrydt og gir aldri samme opplevelse og stemning som kino.
@Thomas. Ta med fruen og gå mer på kino. Da får dere rikelig med lyd og skikkelig film stemning. Hjemmekino er oppskrydt og gir aldri samme opplevelse og stemning som kino.
Hæ? Tror du virkelig på det du selv sier her eller? Man må bruke noen kroner, men når man først har gjort det så får man en vesentlig bedre lydopplevese i en hjemmekino enn hva du gjør på offentlig kino. I en kinosal skal lyden være like god uansett hvor du måtte sitte i salen, mens i en hjemmekino tweaker du hele oppsettet for at det skal låte perfekt i sweetspot (hodehøyde der du sitter). Du står selvsagt fritt til å mene noe annet, men det er uansett feil.
Kino er oppskrytt. Sitte blant folk man ikke kjenner, dårlig sikt pga hodet forann, kroppslukter, prating og fising. Og ikke minst kø. Nei, film nytes best hjemme