Ikon 6 mk2 er veldig bra, de spiller godt.
Jeg vet ikke hvaslags budskjett du har, men det er to forsterkere som du bør vurdere veldig sterkt på stereo.
CAMBRIDGE Azur 851A Integrert forsterker | Hi-Fi Klubben
Cambridge synes jeg klarer å gi litt mer trykk, men også vanvittig fin lyd. Denne stereoforsterkeren er virkelig, virkelig god.
NAD C390DD digital forsterker | Hi-Fi Klubben en helt rå digital forsterker.
jeg var lenge sikker på at jeg skulle kjøre ikon6 mk2 og en av disse forsterkerne, men fikk god pris på mentor front rekke pluss at hifiklubben kjørte tilbud på nad t757v2 i romjulen, så da ble det surround.
Jeg mener du helt klart må stikke å høre på ikon 6 med disse to forsterkerne, og rett og slett drite i sub ved første omgang, og heller ønske deg gavekort etc til jul og bursdag og kjøpe en sub etterhvert.
Har aldri hørt på cervin vega sin sub, men er som nevnt tidligere svært fornøyd med BW sin sub, som spiller mye bedre enn hva kabinettet skulle tilsi.
Hør med hifiklubben om to små subber kansje gir bedre lydkvalitet enn en større.
Finn deg en låt som du synes har bra trøkk og som du vet er i bra kvalitet (bitrate) og hør på den ene låten, på ikon6 men kun med forskjellige forsterkere.