Det forstår jeg ikke engang hva du mener med. Hvis output er bra er vel alt bra? Ikke som klokker der selve implementasjonen er poenget, ikke output.
Billig innmat, god lyd.Det forstår jeg ikke engang hva du mener med. Hvis output er bra er vel alt bra? Ikke som klokker der selve implementasjonen er poenget, ikke output.
Dette spørsmålet er nok helt i ytterkanten av denne trådens omfang. Men jeg prøver.
Har et par Beolab 8000 koblet til TV-en i stuen. Her ferdes også en liten pike som begynner å bli glad i å klatre og dra i ting.
Finnes det noen gode tips eller produkter for å barnesikre høye høyttalere som kan velte?
Dette spørsmålet er nok helt i ytterkanten av denne trådens omfang. Men jeg prøver.
Har et par Beolab 8000 koblet til TV-en i stuen. Her ferdes også en liten pike som begynner å bli glad i å klatre og dra i ting.
Finnes det noen gode tips eller produkter for å barnesikre høye høyttalere som kan velte?
Veggbeslag!Dette spørsmålet er nok helt i ytterkanten av denne trådens omfang. Men jeg prøver.
Noen forslag? Bør kunne henges på vegg eller settes på en hylle som jeg lager til de. Må være aktive. Har god WiFi-dekning der. Utseende betyr ingenting. Bør koste under 10 løk.
Hører for det meste på black metal
Hei. Jeg har en oppvarmet garasje på 30 kvm der jeg i dag har en liten DAB-radio. Det holder ikke mål. Har vurdert en Soundboks siden den kan flyttes mellom treningsrom og garasje, og ev tas med ut - tåler juling. Men jeg er ikke 19 år, og det er for voldsomt og vulgært. Har også vurdert KEF LSX. Det passer nok rommet og bruken bra, men de er liksom for fine for å ha i en garasje med OBS-plater på veggene synes jeg.
Noen forslag? Bør kunne henges på vegg eller settes på en hylle som jeg lager til de. Må være aktive. Har god WiFi-dekning der. Utseende betyr ingenting. Bør koste under 10 løk.
Hører for det meste på black metal
Vis vedlegg 293032Vis vedlegg 293033
Interessant. Hva ligger prisene på?
-Yamaha HS8. Problem løst. Penger til overs til et øleskap og et par kasser øl.
Aner ikke men norsk firma så bare å spørre. Kan jo dra å lytte på de forskjellige modellene deres ogsåInteressant. Hva ligger prisene på?