Humortråden

stab.png
 
[video=youtube;ncey9ShigUs]http://www.youtube.com/watch?v=ncey9ShigUs[/video]

Hun var sannelig ikke lett å overtale :p
 
Fra TV-Serien "Politiet"... Utrykning i Stavanger...

[video=youtube;0mcTHM-w7mE]http://www.youtube.com/watch?v=0mcTHM-w7mE[/video]
 
hvor mange forummedlemer må til for å bytte ei lyspære

Fant denne på ett annet forum jeg frekventerer.
Altså hvor mange forummedlemer må det til for å bytte ei lyspære ?

1 til og skifte lyspæra samt lage en blogg om at den er skiftet.

12 stykker som forteller om egne erfaringer med skifting av lyspærer og hvordan den som startet bloggen kunne skifta lyspæra på en annen måte.

7 til og fortelle at det kan være farlig og skifte lyspærer!

3 personer som hakker på grammatikken i bloggen.

5 til å klage på grammatikk pirkerne.

6 som krangler om det er lyspære eller lys pære.

8 bedrevitere som påstår at _de_ jobber med dette, og at "lys pære" er helt rett.

15 som diskuterer hvilken metode for og skifte lyspærer er best, hvor man får kjøpt dem og hvilket merke som er best til hva.

8 som poster linker til plasser man kan se eksempler på forskjellige lyspærer.

10 skriver som "me2".

12 stk som forteller at de er så lei av disse dritt bloggene at de nå forlater forumet!

14 som skriver under alle "me2" postene og slenger på en "me3".

12 som sier "er vel ikke så lenge siden vi hadde en slik blogg her?".

1 som hyler opp om at man ikke skal skryte av å skifte lyspære fordi det finnes noen som IKKE kan siden personen ikke har armer.


1 forum troll som svarer på første posten 6 måneder etter bloggen ble laget, og så starter alt på nytt igjen...
 
Fant denne på ett annet forum jeg frekventerer.
Altså hvor mange forummedlemer må det til for å bytte ei lyspære ?

1 til og skifte lyspæra samt lage en blogg om at den er skiftet.

12 stykker som forteller om egne erfaringer med skifting av lyspærer og hvordan den som startet bloggen kunne skifta lyspæra på en annen måte.

7 til og fortelle at det kan være farlig og skifte lyspærer!

3 personer som hakker på grammatikken i bloggen.

5 til å klage på grammatikk pirkerne.

6 som krangler om det er lyspære eller lys pære.

8 bedrevitere som påstår at _de_ jobber med dette, og at "lys pære" er helt rett.

15 som diskuterer hvilken metode for og skifte lyspærer er best, hvor man får kjøpt dem og hvilket merke som er best til hva.

8 som poster linker til plasser man kan se eksempler på forskjellige lyspærer.

10 skriver som "me2".

12 stk som forteller at de er så lei av disse dritt bloggene at de nå forlater forumet!

14 som skriver under alle "me2" postene og slenger på en "me3".

12 som sier "er vel ikke så lenge siden vi hadde en slik blogg her?".

1 som hyler opp om at man ikke skal skryte av å skifte lyspære fordi det finnes noen som IKKE kan siden personen ikke har armer.


1 forum troll som svarer på første posten 6 måneder etter bloggen ble laget, og så starter alt på nytt igjen...

Det der er skremmende virkelighetsnært :p
 
Er det mulig?

Pussig sammentreff; jeg leste i Guiness rekordbok sammen med de to yngste i går kveld, og et bilde av den samme damen dukket opp under "verdens mest tatoverte kvinne" eller noe slikt. Av alle rare mennesker i boken var det hun som gjorde størst inntrykk, og det siste syvåringen sa før han la seg var "jeg hadde blitt lei meg om mamma gjorde sånn".

Jeg har full forståelse for dem som ønsker å se anderledes ut og gå andre veier enn resten av oss sauer, men noen fremtoninger uttrykker mer diagnose enn opprør.