Humortråden

video-editing-at-it-s-best-bfb7645c-original.gif
 
Siden det er fredag...

En gammel favoritt, eller "ever green":

***************************

When Apollo Mission Astronaut Neil Armstrong first walked on the moon, he not only gave his famous 'one small step for man, one giant leap for mankind' statement but followed it by several remarks, usual com traffic between him, the other astronauts and Mission Control.

Just before he re-entered the lander, however, he made the enigmatic remark, 'Good luck Mr. Gorsky.'

Many people at NASA thought it was a casual remark concerning some rival Soviet Cosmonaut. However, upon checking, there was no Gorsky in either the Russian or American space programs. Over the years many people questioned Armstrong as to what the 'Good luck Mr. Gorsky' statement meant, but Armstrong always just smiled.

On July 5, 1995 in Tampa Bay, FL., while answering questions following a speech, a reporter brought up the 26 year old question to Armstrong. This time he finally responded. Mr. Gorsky had finally died and so Neil Armstrong felt he could answer the question.

When he was a kid, he was playing baseball with a friend in the backyard. His friend hit a fly ball which landed in the front of his neighbor's bedroom windows and Armstrong went to get the ball. His neighbors were Mr. & Mrs. Gorsky. As he leaned down to pick up the ball, young Armstrong heard Mrs. Gorsky shouting at Mr. Gorsky: "Oral sex! You want oral sex? You'll get oral sex when the kid next door walks on the moon!"

:cool:
Jeg føler at jeg gjentar meg her, men dette skjedde altså ikke.
 
Jeg føler at jeg gjentar meg her, men dette skjedde altså ikke.


Vel... Tja. Jeg har alltid hatt min tvil til at dette virkelig var en sann historie. Men, jeg vil sitere en gammel kollega; "Du skal ikke ødelegge en god historie med tørre fakta". :cool:

Det som var gøy med linken din, @krille, var å se at historien (ryktet) dukket opp i '95. Jeg fikk historien som "moro-mail" i 96! Et år senere!

<HR>

En annen slik artig sak er at jeg i 95 laget en artig figur (i Excel) ("how can this be true" av typen .GIF. Tegne programmet mitt kunne ikke omgjøre print-screen til annet/bedre format. på den Windows3.11 maskinen). Denne gikk ut som Fredags-moro mail på høsten '95. 10 år senere, ca 2005 fikk jeg den tilbake, fra andre, som moro-mail. Google opp "How can this be true gif" så kan dere se trekantene mine!

:cool:
 
Redigert av en moderator:
Vel... Tja. Jeg har alltid hatt min tvil til at dette virkelig var en sann historie. Men, jeg vil sitere en gammel kollega; "Du skal ikke ødelegge en god historie med tørre fakta". :cool:

Det som var gøy med linken din, @krille, var å se at historien (ryktet) dukket opp i '95. Jeg fikk historien som "moro-mail" i 96! Et år senere!

<HR>

En annen slik artig sak er at jeg i 95 laget en artig figur (i Excel) ("how can this be true" av typen .GIF. Tegne programmet mitt kunne ikke omgjøre print-screen til annet/bedre format. på den Windows3.11 maskinen). Denne gikk ut som Fredags-moro mail på høsten '95. 10 år senere, ca 2005 fikk jeg den tilbake, fra andre, som moro-mail. Google opp "How can this be true gif" så kan dere se trekantene mine!

:cool:

I alle dager, er du kilden til den der? Artig! :cool:
 
Redigert av en moderator:
I alle dager, er du kilden til den der? Artig! :cool:

Min kone arbeidet i Barne og Familie Departementet på den tiden. Hun hadde fått den på fax! Moro-faxer kom på fredagene... Så satt vi hjemme på fredagkvelden og lurte på "hvor denne lille ruten" var blitt av. Det endte med at vi tegnet av og klippet. Vi likte den så godt at jeg tok frem den bærbare IBM maskinen med Windows 3.11, som tilhørte skolen jeg underviste på, og tegnet den av i Excel. Det måtte jo et rute-ark som bakgrunn. Deretter ble det tatt en Print-Screen av hele herligheten. Dette ble pastet inn i MS-Paint. På den tiden kunne ikke programmet save filen som .JPG, så derfor ble .GIF valgt. Påfølgende fredag ble den sendt ut på sin tur i den vide verden. Der er den enda; "How can this be true.gif". Ideen er ikke min, men den digitale kopien; Ja, den er min!

:cool:
 
Litt slemt kanskje, men det er bare så absurd morsomt :D

[video=youtube;1TJAao3lvco]http://www.youtube.com/watch?v=1TJAao3lvco[/video]
 
Vet ikke helt hva jeg skal si om denne doningen, men ingenting sier "sær" mer en en tur på sparken med hjul for å lufte papegøyen. (bilder tatt for 5 minutter siden)

aMpQ3Df.jpg


W1n5zUj.jpg

Legg også merke til den smarte papegøyeinrettningen som har blitt montert

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Le eller grine? :)
 
Redigert:
Vet ikke helt hva jeg skal si om denne doningen, men ingenting sier "sær" mer en en tur på sparken med hjul for å lufte papegøyen. (bilder tatt for 5 minutter siden)

aMpQ3Df.jpg


W1n5zUj.jpg

Legg også merke til den smarte papegøyeinrettningen som har blitt montert

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Le eller grine? :)

Beste var papegøyen!
8-D