Hva fa.. er poenget med Steinhart??

Steinhart meets ... Breitling ... or Steinhart?

183a4538-6587-439a-89c8-213261c5759c-jpeg.812084


triton30_lastedition_01.1512748167.jpg
 
Redigert:
Denne fyren på YouTube er rimelig forbanna på enkelte som våger å kalle f.eks. 'Steinhart' - & 'Orient' klokker, fake, replika, kopier osv.
Og han forklarer hvorfor.
Den forklaringen, sett bortifra de subtile fornærmelsene han utgyter, er ganske så interessant.
Lytt og bedøm sjøl... :rolleyes:

 
  • Liker
Reaksjoner: Seikomann
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Mr.Erling
Da er ny 'Steinhart' klokke bestilt direkte fra 'Steinhart'.
Valget falt på Steinhart Ocean Vintage Military / New', som er en 'homage' av den eksklusive 'Mil Sub' til Rolex.

Gratulerer :) Har samme selv og den fungerer veldig fint. Litt usikker på om jeg hadde gjort samme feil som han ovenfor her som tok feil av den og Rolexen sin, men med tanke på prisen er det veldig mye klokke for pengene - uavhengig av homage/kopi/fake-debatten.
 
  • Liker
Reaksjoner: Mr.Erling
Gratulerer!
Da er en på vei. Jakten er halve moroa.
Hygg deg med den ene mens du titter etter den andre.
Men det er også viktig å glede seg over den du har.

Det blir spennende å høre hvordan du liker Steinharten.

8
 
  • Liker
Reaksjoner: Mr.Erling
He he.
Jeg er ikke medlem der selv. Jeg er ikke så aktiv på FB. Jeg vil tippe at de er strikse for å holde fake-interesserte og produsenter unna.

Sikkert ikke umulig for en ekte entusiast å få adgang.

8
 
  • Liker
Reaksjoner: Mr.Erling
Greit at man kan følge med hvor pakken er. Jeg lurer på hvor mange gange jeg har sittet i vinduer hjemme å venta på postmannen og blitt jævlig irritert og forbanna når det viser seg at jeg må vente enda en dag. Blir helt manisk når jeg venter på noe. Skal helst ha det med en gang. :mad:
 
  • Haha
Reaksjoner: Mr.Erling
Greit at man kan følge med hvor pakken er. Jeg lurer på hvor mange gange jeg har sittet i vinduer hjemme å venta på postmannen og blitt jævlig irritert og forbanna når det viser seg at jeg må vente enda en dag. Blir helt manisk når jeg venter på noe. Skal helst ha det med en gang. :mad:
samme her.
Tigget FedEx dama til å legge inn kommentar til kurer/sjåfør om å ringe meg når han var ca. 1/2 time unna. Det var ikke vanlig service å gjøre det, men siden jeg ber (ydmyker meg) så fint, skulle hun gjøre det.
Og se.. kurer ringte akkruat nå, så nå er det ikke lenge til
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: tidsmarskin
Kry nå....
Se skjema- bekreftelse! ;)
Se datoene! Litt over et døgn!
Posten i Norge... hva bruker de i tid? 1 uke?

Skjermbilde (5).png
 
Redigert:
Solid og god innpakking. :)
De sorte gjenstandene du aner der, er gaver fra Steinhart.
- 1 liten skrutrekker
- 1 liten 'ting' som presser sammen 'fjøra' til remfeste.
- 4 stk. lugs,.. ettermontert av urmaker hos Steinhart ,...gratis!

Jeg har en grotesk, abnorm, diger håndvrist. Klokka passer perfekt.
Men for å få til dette, utvekslet vi flere e-meiler.
Suveren service av fru Oxana hos Steinhart. Hun sa ikke noe om at de ville montere de 4 lugs.., kun legge ved.

Dvs. hun var litt kryptisk, humoristisk i sin siste meil om at pengene var mottatt og klokken sendes... i morgen, skrev hun.
De ville gi urmaker tid til å montere 'lugsene' forstår jeg nå

Er det ikke tilfredstillende når selger overgår forventingene dine?
Jeg mener det:D

Det er nettopp slike små detaljer som skiller ut 'klinten - fra - hveten'.
Veldig bra!

IMG_0803.JPG
 
Redigert: