chrbir
Støttemedlem
Akkurat fått disse to i hus, så nå blir det litt lesing i romjula dersom værmeldingene slår til.
Den første handler om JWTs markedsføring av Rolex på 40- , 50-, og 60- tallet. I innledningen er den en tur innom Norge, hvor en av hovedpersonene, Giles Hampden Montagu-Pollock vokste opp.
Den andre er en lettlest oversikt over andres arbeid, med 50 sider fotnoter og referanser. Den starter med Beatlesfrisyrer, og er innom både vintage Rolex og Cartier på veien. Mange sitater à la "Taste is entirely a Middle Class concern. The Lower Class don't have it and the Upper Class don't need it".
Den første handler om JWTs markedsføring av Rolex på 40- , 50-, og 60- tallet. I innledningen er den en tur innom Norge, hvor en av hovedpersonene, Giles Hampden Montagu-Pollock vokste opp.
Den andre er en lettlest oversikt over andres arbeid, med 50 sider fotnoter og referanser. Den starter med Beatlesfrisyrer, og er innom både vintage Rolex og Cartier på veien. Mange sitater à la "Taste is entirely a Middle Class concern. The Lower Class don't have it and the Upper Class don't need it".