- Medlem
- 25. nov. 2008
På nattbordet ligger Crescent Dawn av Clive Cussler og en bok på 800 sider om porteføljeanalyse og investering.. Førstnevnte er helt klart den mest spennende av de to...
Leser "Chasing the Runner's High: My Sixty Million-Step Program".
Hvis man liker å løpe langt så anbefales den. Kjøpte den fra Amazon: Chasing the Runner's High: My Sixty Million-Step Program: Ray Charbonneau: 9781453845639: Amazon.com: Books
Arti, spennende og lærerik lesning om vår nedre halvdel..
Idag tidlig begynte jeg på "Rainbow Six" av Tom Clancy. En bok jeg sikkert har lest 10-12 ganger før, men jeg blir aldri lei!
For tiden holder jeg fortsatt på med "X-15 - Extending the frontiers of flight" av Dennis Jenkins (det er en 704-siders koloss om det hypersoniske testflyet X-15). Så langt kan den anbefales - det er en særdeles detaljert fortelling om hvordan mennesket for første gang beveget seg inn i det hypersoniske regimet.
Da har du sikkert lest "The Right Stuff" av Tom Wolfe. Hvis ikke har du noe godt i vente. Beskrivelsene av de risikoignorerende gærningene som fløy disse maksinene, og av de første astronautene og kulturene rundt dem beskrives levende og litterært av en av USA fremste journalister og forfattere. Enestående bok.