QUOTE="Ringeklokke, post: 671794, member: 11113"]
Vis vedlegg 103457 Vis vedlegg 103458 Vis vedlegg 103459[/QUOTE]
Dette høres jo helt utrolig ut!
Askeland gir altså f... i lokale kunder, som kanskje har et langvarig kundeforhold til de - og heller leverer attraktive ur til "tilfeldige" som stikker innom akkurat den dagen de får inn noen ur?!
Går ut ifra at situasjonen er lik i Stavanger og Kr. Sand som i Oslo, nemlig at urmakerne invaderes av asiatiske turister, som rasker med seg det meste de har utstilt av Rolex?
Snakk om å skyte seg selv i foten ved å snu ryggen til lokale (lojale?) kunder!
Situasjonen vil garantert snu. Håper da at de lokale kunder husker at Askeland "pissa de i tryne" og heller velger andre leverandører.
Jeg er så dritt lei av dette snakket om at det er så vanskelig å håndtere disse listene, nei det er ikke det hvis disse håndteres profesjonelt* og systematisk.
EDIT:
*Med profesjonelt mener jeg prioritering av gode etablerte kunder med de "rette" holdninger.