Blodstrupmoen
Støttemedlem
Edelt metal eller gull "look" er jo greit nok om en liker å flashe litt. Ellers funker stål veldig fint
i mitt lille hode er det forskjell på dresser og anledning. Til de mest formelle anledningene er jeg enig i at en enkel dressklokke med skinnrem passer best. Det blir ikke feil i mer uformelle anledninger heller, bare så det er sagt. Min utfordring er at jeg sjelden opplever klokker på rem som like komfortable som klokker med lenke. Det er bare å bøye hodet i skam og innrømme at jeg derfor ofte bruker en sportsklokke med lenke til dress. Det ser nok unektelig helt tullete ut
Vis vedlegg 76024
Vis vedlegg 76025
Vis vedlegg 76027
Vis vedlegg 76026
Det der er ikke _egentlig_ sportsklokker selv om de som lager dem gjerne vil at det skal være det.
Selvsagt er det slik at reim, belte og sko skal ha samme farge, men er det ikke slik at man ikke skal bruke bune sko til dress etter kl 18? Da utelukker jo isåfall det bun skinnreim, med mindre man skal bruke den før kl 18...
Arrester meg gjerne da jeg ikke er helt brennsikker på dette.
Selvsagt er det slik at reim, belte og sko skal ha samme farge, men er det ikke slik at man ikke skal bruke bune sko til dress etter kl 18? Da utelukker jo isåfall det bun skinnreim, med mindre man skal bruke den før kl 18...
Arrester meg gjerne da jeg ikke er helt brennsikker på dette.
Faen som jeg angrer på denne tråden....
Du trenger en ny Bleu @Havvo. Tantalum er kanskje ikke edelt metall, men tåler hverdagsbruk og vel så det
Vis vedlegg 76231 Vis vedlegg 76232